2. Ser capaz de analizar as correntes de educación musical a través do movemento, extraendo conceptos e liñas metodolóxicas cunha coherencia sistemática.
|
A2 A4
|
B2 B12
|
C53 C54 C56 C57 C58
|
D5 D7 D11 D18 D20
|
4. Saber utilizar o xogo musical como elemento didáctico e como contido.
|
A3 A4
|
B2 B8 B11
|
C55 C56 C57 C58
|
D1 D2 D8 D9 D11 D12 D14 D17 D18
|
6. Dominar a didáctica da expresión corporal-danza, así como as técnicas de programación, deseño de sesións, elección e creación de recursos e estratexias de intervención.
|
A1 A2
|
B2 B8
|
C53
|
D2 D5 D8 D9 D13 D16 D18
|
8. Coñecer e dominar os principios da expresión e a comunicación corporal máis directamente relacionados co feito musical e coa danza.
|
A4
|
B2 B8 B11
|
C53 C54 C55 C56
|
D1 D9 D12 D15 D17 D18 D19 D21
|
10. Coñecer un amplo repertorio de danzas do mundo e os seus procedementos didácticos dentro da educación primaria.
|
A4 A5
|
B2 B11
|
C53 C54
|
D6 D9 D12 D13 D15 D19 D21
|