Guia docente 2024_25
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Actividade física e diversidade na educación infantil
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
2. Ser capaz de utilizar os xogos como medio para promover a comprensión da realidade. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B8
B9
B11
B12
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D11
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
3. Deseñar actividades encamiñadas ao desenvolvemento das habilidades motrices que atendan á diversidade. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B8
B9
B11
B12
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D11
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
4. Coñecer o desenvolvemento psicomotor e deseñar intervencións que atendan a diversidade. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B8
B9
B11
B12
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D11
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
5. Promover o xogo simbólico e de representación de roles como principal medio de coñecemento da realidade social. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B8
B9
B11
B12
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D11
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
6. Ser capaz de desenvolver os hábitos de autonomía persoal e o respecto ás normas de convivencia nos seus alumnos. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B8
B9
B11
B12
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D11
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
7. Deseñar actividades encamiñadas ao desenvolvemento das habilidades motrices A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B8
B9
B11
B12
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D11
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
8. Ser capaz de crear e manter liñas e lazos de comunicación coordinados coas familias para incidir máis eficazmente no proceso educativo A5
B11
B12
D11
D13
D14
D19
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000