Traballo tutelado |
Deseño de actividades (en grupo) tendo en conta unha ou varias competencias do Decreto do currículo de matemáticas na Educación Infantil |
30 |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C33 C34 C41 C55
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21
|
- Todo o alumnado, asista ou non ás aulas, ten
dereito a ser avaliado (mediante avaliación continua ou avaliación global). - En caso de non ter superada a
materia na primeira edición de actas, as competencias non adquiridas serán avaliadas na convocatoria de xuño-xullo. - En caso de que non se poidan realizar as prácticas de campo, a calificación da avaliación continua obterase da seguinte maneira:
- Traballo tutelado: asistencia, exposicións, deseños, etc.: 30%
- Porfolio cunha proposta de intervención: 30%
- Examen de preguntas obxectivas: 40%
CRITERIOS DE AVALIACIÓN GLOBAL, 2ª CONVOCATORIA E FIN DE CARREIRA Exame de preguntas obxectivas
Descripción: probas para a avaliación das competencias adquiridas que inclúen
preguntas directas sobre un aspecto concreto. Os alumnos deben
responder de maneira directa e breve en base aos coñecementos que
teñen sobre a materia. Cualificación: 60%. Competencias avaliadas: CE33, CE34, CT15
Traballo tutelado Descripción: deseño de secuencias didácticas con materiais tendo en conta as
competencias do curriculum na Educación Infantil
Cualificación: 40% Competencias avaliadas: todas as da materia |