Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. |
A3 A4 A5
|
B2 B3 B4 B5 B7 B9 B11 B12
|
C42 C43 C51 C53 C61
|
D1 D3 D4 D6 D8 D11 D12 D14
|
2. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre o estudantado. |
A3 A4 A5
|
B2 B3 B4 B5 B7 B9 B11 B12
|
C42 C43 C51 C53 C61
|
D1 D2 D3 D4 D5 D7 D8 D9 D11 D13 D14 D15 D17 D19
|
3. Xestionar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. |
|
B7 B10 B11
|
C37 C42 C43 C51 C53 C61
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21
|
4. Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá. |
|
B2 B3 B4 B5 B10
|
C37
|
D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D17 D18
|
5. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación. |
A3
|
|
C42
|
D1 D2 D3 D4 D6 D9 D12 D13 D15 D19
|
6. Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes. |
|
B2 B3
|
C42 C43 C51 C53
|
D1 D2 D3 D4 D6 D13 D15
|
7. Comprender os principios básicos da lingua como comunicación. |
|
|
C42 C51 C53
|
D1 D2 D3 D4 D6 D9 D12 D13 D14 D15 D19
|
8. Manexar os conceptos básicos do enfoque comunicativo por tarefas e competencias. |
|
B2 B3 B7 B11
|
C42 C53
|
D1 D2 D4 D6 D9 D11 D12 D13 D19
|
9. Diferenciar entre competencias lingüísticas, socioculturais e pragmáticas. |
A3 A4 A5
|
B2 B3 B5 B10
|
C42 C43 C53
|
D1 D3 D4 D6 D10 D11 D12 D13 D19
|
10. Diferenciar entre as actividades comunicativas (interacción oral, expresión oral e comprensión oral) adecuadas ao nivel A1.1 do Marco Europeo Común de Referencia para a Aprendizaxe das Linguas (MECR). |
A3 A4 A5
|
|
C37 C43
|
D1 D3 D4 D7 D11 D12 D13 D19
|
11. Ser capaz de preparar e aplicar unha unidade didáctica. |
A3 A4 A5
|
B2 B3 B4 B5 B7 B8 B11 B12
|
C42 C43 C51 C53 C61
|
D1 D2 D3 D4 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21 D22
|
12. Ser capaz de levar a cabo distintos tipos de avaliación. |
A3 A4 A5
|
B2 B3 B5 B7 B9 B11 B12
|
C42 C43 C51 C61
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D13 D14 D15 D19 D21
|
13. Coñecer o currículo da lingua estranxeira na Educación Infantil. |
A3 A4 A5
|
B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C42 C43 C51 C53 C61
|
D1 D3 D4 D13 D14 D15 D21
|
14. Identificar os tipos de actividades comunicativas (interacción oral, expresión oral e comprensión oral) no ámbito persoal. |
|
|
|
D1 D2 D3 D4 D11 D12 D13 D19
|