Código |
Descrición |
B1 |
Coñecer os obxectivos, contidos curriculares e criterios de avaliación da Educación Infantil |
B2 |
Promover e facilitar as aprendizaxes na primeira infancia, desde unha perspectiva globalizadora e integradora das diferentes dimensións cognitiva, emocional, psicomotora e volitiva |
B6 |
Coñecer a evolución da linguaxe na primeira infancia, saber identificar posibles disfuncións e velar pola súa correcta evolución. Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e multilingües. Expresarse oralmente e por escrito e dominar o uso de diferentes técnicas de expresión |
B7 |
Coñecer as implicacións educativas das tecnoloxías da información e a comunicación e, en particular, da televisión na primeira infancia. |
B11 |
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela nos estudantes |
C4 |
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas. |
C28 |
Coñecer experiencias internacionais e exemplos de prácticas de innovadoras en educación infantil. |
C29 |
Valorar a importancia do traballo en equipo |
C42 |
Coñecer o currículo de lingua e lectoescritura desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. |
C43 |
Favorecer as capacidades de fala e de escritura. |
C44 |
Coñecer e dominar técnicas de expresión oral e escrita. |
C46 |
Comprender o paso da oralidad á escritura e coñecer os diferentes registros e usos da lingua. |
C48 |
Afrontar situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multilingües. |
C49 |
Recoñecer e valorar o uso adecuado da linguaxe verbal e non verbal. |
C51 |
Adquirir formación literaria e en especial coñecer a literatura infantil. |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D3 |
Comunicación oral e escrita |
D5 |
Coñecemento de informática |
D7 |
Resolución de problemas |
D9 |
Traballo en equipo |
D12 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade |
D13 |
Razoamento crítico |
D15 |
Aprendizaxe autónoma |
D16 |
Adaptación a novas situacións |