Código |
Descrición |
B1 |
Coñecer os obxectivos, contidos curriculares e criterios de avaliación da Educación Infantil |
B3 |
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade que atendan ás singulares necesidades educativas dos estudantes, á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos |
B5 |
Reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia |
B9 |
Coñecer a organización das escolas de educación infantil e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. Asumir que o exercicio da función docente debe perfeccionarse e adaptarse aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida |
B10 |
Actuar como orientador de pais e nais en relación coa educación familiar no período 0-6 e dominar habilidades sociais no trato e relación coa familia de cada estudante e co conxunto das familias |
B11 |
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela nos estudantes |
B12 |
Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación infantil e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos |
C1 |
Comprender os procesos educativos e de aprendizaxe no periodo 0-6, no contexto familiar, social e escolar. |
C3 |
Coñecer os fundamentos de atención temprana. |
C7 |
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfunciones cognitivas e as relacionadas coa atención. |
C9 |
Adquirir recursos para favorecer a integración educativa de estudantes con dificultades. |
C12 |
Promover e colaborar en accións dentro e fóra da escola, organizadas por familias, concellos e outras institucións con incidencia na formación cidadá. |
C13 |
Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuales e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e intergeneracionales; multiculturalidad e interculturalidad; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sostenible. |
C15 |
Coñecer os principios básicos dun desenvolvemento e comportamento saudables. |
C16 |
Identificar trastornos no soño, a alimentación, o desenvolvemento psicomotor, a atención e a percepción auditiva e visual. |
C17 |
Colaborar cos profesionais especializados para solucionar devanditos trastornos. |
C18 |
Detectar carencias afectivas, alimenticias e de benestar que perturben o desenvolvemento físico e psíquico adecuado dos estudantes. |
C19 |
Comprender que a dinámica diaria en educación infantil é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexible no exercicio da función docente. |
C20 |
Valorar a importancia da estabilidade e a regularidad na contorna escolar, os horarios e os estados de ánimo do profesorado como factores que contribúen ao progreso armónico e integral dos estudantes. |
C21 |
Saber traballar en equipo con outros profesionais de dentro e fóra do centro na atención a cada estudante, así como na planificación das secuencias de aprendizaxe e na organización das situacións de traballo no aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do periodo 0-3 e do periodo 3-6. |
C22 |
Atender as necesidades dos estudantes e transmitir seguridade, tranquilidade e afecto. |
C24 |
Dominar as técnicas de observación e rexistro. |
C25 |
Abordar análise de campo mediante metodoloxía observacional utilizando tecnoloxías da información, documentación e audiovisuales. |
C26 |
Saber analizar os datos obtidos, comprender críticamente a realidade e elaborar un informe de conclusións. |
C27 |
Situar a escola infantil no sistema educativo español, no contexto europeo e no internacional. |
C29 |
Valorar a importancia do traballo en equipo |
C32 |
Valorar a relación persoal con cada estudante e a súa familia como factor de calidade da educación. |
C40 |
Promover o interese e o respecto polo medio natural, social e cultural a través de proxectos didácticos adecuados |
C41 |
Fomentar experiencias de iniciación ás tecnoloxías da información e a comunicación. |
C43 |
Favorecer as capacidades de fala e de escritura. |
C44 |
Coñecer e dominar técnicas de expresión oral e escrita. |
C45 |
Coñecer a tradición oral e o folklore. |
C53 |
Coñecer os fundamentos musicais, plásticos e de expresión corporal do currículo desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. |
C54 |
Coñecer e utilizar cancións para promover a educación auditiva, rítmica e vocal.
|
C55 |
Saber utilizar o xogo como recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos. |
C56 |
Elaborar propostas didácticas que fomenten a percepción e expresión musicais, as habilidades motrices, o debuxo e a creatividade. |
C57 |
Analizar as linguaxes audiovisuales e as súas implicaciones educativas. |
C62 |
Relacionar teoría e práctica coa realidade do aula e do centro. |
C63 |
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica. |
C64 |
Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación que se poidan establecer nun centro |
C66 |
Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e da contorna social. |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Capacidade de organización e planificación |
D7 |
Resolución de problemas |
D8 |
Toma de decisións |
D9 |
Traballo en equipo |
D11 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
D12 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade |
D13 |
Razoamento crítico |
D14 |
Compromiso ético |
D15 |
Aprendizaxe autónoma |
D16 |
Adaptación a novas situacións |
D17 |
Creatividade |
D18 |
Lideranza |
D21 |
Motivación pola calidade |