2. Contextos e factores condicionantes da
aprendizaxe na idade infantil. |
Ámbitos educativos nas sociedades desenvolvidas. O contexto familiar.
Funcións psicolóxicas e educadoras da familia. A interacción familia-escola. Programas de formación de pais. O contexto escolar. Características das prácticas educativas escolares. Factores persoais, contextuais e relacionais que favorecen a apredizaxe na escola. O profesor/a: elemento clave da aprendizaxe dos alumnos/as. O alumno/a: axente, protagonista e responsable da aprendizaxe. Os contidos. Outros ámbitos educativos. Os mass media como instrumentos educativos. |
4.Procesos afectivos e motivación académica na idade infantil. |
Autoconcepto: formación e relación co rendemento académico. Emocións e aprendizaxe escolar. A motivación do estudiante e a aprendizaxe escolar. Estratexias motivacionais. |
6.TICs e aprendizaxe na etapa infantil. |
O uso das TICs e a aprendizaxe escolar. O uso das TICs e a instrución. |