Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Materias
  Kinesioloxía do movemento humano
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Examinar, ordenar e desenvolver os principais compoñentes dunha análise kinesiolóxico en diferentes habilidades motoras: descrición, análise anatómica-muscular, análise mecánica e prescrición para a mellora desde a identificación dos erros. B2
B3
C5
C7
C8
D5
D6
D7
Desenvolver a descrición dunha habilidade motora seleccionada, desglosándoa en fases, determinando a súa natureza secuencial-simultánea, clasificándoa segundo diferentes criterios e identificando o propósito mecánico principal. B2
B3
D6
D18
Comprender e diferenciar as propiedades, a estrutura anatómica (macro e microscópica) e as funcións dos diversos tecidos corporais (esquelético, muscular, conectivo, nervioso) vinculados á capacidade de manter a estática ou producir movemento humano. B3
C6
Analizar e diferenciar os mecanismos e factores influentes nas capacidades de xerar forza muscular e flexibilidade por parte de diferentes tecidos corporais (muscular e conectivo). B2
C5
C7
D5
D7
D18
Comparar os diferentes tipos de activación ou contracción muscular (isométrica, concéntrica e excéntrica) e as súas implicacións a nivel de tensión-forza e produción de movemento, diferenciando tipos de músculos (segundo tipos de fibras, configuración, número de articulacións que atravesan, etcétera). B2
C5
C6
D6
Aplicar e analizar como funcionan as estruturas anatómicas de diferentes niveis (membro superior, inferior e tronco-columna vertebral) na realización de diferentes habilidades motoras: locomoción (andar, correr...), movendo obxectos (lanzar, golpear, patear, traccionar, empuxar), etcétera. B3
C6
D6
Realizar unha avaliación técnico-científica das funcións do corpo en estática e en movemento para deseñar, seleccionar e desenvolver o labor profesional mediante exercicio físico e actividades físico-deportivas que cumpran os principios de seguridade, eficacia e eficiencia que garantan o mantemento, mellora e recuperación da condición física das persoas; así como a prevención, reeducación, readaptación e reentrenamiento daquelas con lesións e patoloxías. B3
C6
C8
C16
D6
D18
Examinar e distinguir os principios mecánicos subxacentes á realización de diferentes grupos de habilidades motoras; e como utilizar devanditos principios para que cumpran os principios de seguridade (prevención de lesións), eficacia e eficiencia (rendemento): Movendo obxectos (lanzar, golpear e patear; empuxar e *traccionar / tirar); Locomoción (en superficies sólidas; no medio acuático; suspensión e libre de apoio); Impactos e recepcións (Caer e aterrar; capturar ou atrapar); Exercicio físico e condición física (forza, forza) B3
C6
D6
D11
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000