Máster Universitario en Deseño e Dirección Creativa en Moda
Descritores
Cr.totais
Sinale
Curso
Cuadrimestre
6
OB
1
2c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
Dopico Aneiros, María Dolores
Correo-e
lolado@uvigo.es
Profesorado
Dopico Aneiros, María Dolores
Solveira Losada, Paula Esther
Web
Descrición xeral
A materia estrutúrase nunha serie de bloques nos que se pretende facer explícita a relación coas tendencias coa moda e a súa complexidade.
Farase uso daquelas ferramentas de estudo e análise de tendencias e aquelas ferramentas que son un recurso profesional para observar liñas de cambios de tendencias entre os consumidores así como o seu impacto na industria.
Así mesmo achegarase unha visión práctica do "*coolhunting" realizado nunha contorna 2.0 *monitorizando o sector da moda, analizando os estilos de vangarda así como os últimos eventos mediáticos.
Tentarase dotar dun vocabulario básico empregado na contorna da aplicación das tendencias no contexto da moda