Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A2 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B1 |
Ser capaz, no ámbito da enfermería, de prestar unha atención sanitaria técnica e profesional adecuada as necesidades de saúde das persoas que atenden, de acordo co estado de desenrolo dos coñecementos científicos de cada momento e cos niveis de calidade e seguridade que se establecen nas normas legais y deontolóxicas aplicables. |
B2 |
Saber planificar e prestar coidados de enfermería dirixidos as persoas, familias o grupos, orientados aos resultados en saúde, avaliando o seu impacto, a través de guías de práctica clínica e asistencial, que describen os procesos polos cuales se diagnostica, trata ou cuida un problema de saúde. |
B3 |
Saber aplicar os fundamentos e principios técnicos e metodolóxicos da enfermería |
B4 |
Ser capaz de comprender o comportamento interactivo da persoa en función do xénero, grupo ou comunidade, dentro do seu contexto social e multicultural |
B5 |
Diseñar sistemas de cuidados dirixidos as persoas, familia ou grupos, avaliando o seu impacto e establecendo as modificacións oportunas |
B6 |
Aplicar as intervencións da enfermería na evidencia científica e nos los medios dispoñibles |
B7 |
Saber comprender, sen prexuizos, as persoas, considerando os seus aspectos físicos, psicolóxicos e sociais, cómo individuos autónomos e independentes, asegurando o respeto as suas opinións, creenzas e valores, ademáis de garantir o dereito á intimidade, a través da confidencialidade e o segredo profesional |
B8 |
Promover e respetar o dereito de participación, información, autonomía e consentimento informado na toma de decisións das persoas atendidas, acorde coa forma en que viven o seu proceso de saúde-enfermedade |
B9 |
Fomentar estilos de vida saudables e o autocoidado, apoiando o mantemento de conductas preventivas e terapéuticas |
B10 |
Protexer a saúde e o benestar das persoas, familias ou grupos atendidos, garantindo a súa seguridade |
B11 |
Saber establecer unha comunicación eficaz cos pacientes, familias, grupos sociais e compañerios. Fomentar a formación e información para a saúde |
B12 |
Aplicar o código ético e deontolóxico da enfermería española, comprendendo as implicacióne éticas da saúde nun contexto mundial na transformación |
B13 |
Aplicar os principios de financiación sanitaria e sociosanitaria e utilizar adecuadamente os recursos dispoñibles |
B14 |
Establecer mecanismos de avaliación, considerando os aspectos científico-técnicos e de calidade |
B15 |
Ser capaz de traballar co equipo de profesionais como unidade básica na que se estructuran de forma uni ou multidisciplinar e interdisciplinar os profesionais e demáis persoal das organizacións asistenciais |
B16 |
Ser capaz de utilizar os sistemas de información sanitaria |
B17 |
Realizar coidados de enfermería baseándose na atención integral da saúde, que supón a cooperación multiprofesional, a integración dos procesos e a continuidade asistencial |
C10 |
Identificar as respostas psicosociais das persoas ante as diferentes situacións de saúde (en particular, a enfermidade e o sufrimento), seleccionando as accións adecuadas para proporcionar axuda nas mesmas. |
C12 |
Utilizar estratexias e habilidades que permitan unha comunicación efectiva con pacientes, familias e grupos sociais, así como a expresión das súas preocupacións e intereses. |
C14 |
Coñecer e identificar os problemas psicolóxicos e físicos derivados da violencia de xénero para capacitar ao estudantado na prevención, a detección precoz, a asistencia, e a rehabilitación das vítimas desta forma de violencia. |
C22 |
Promover a participación das persoas, familia e grupos no seu proceso de saúde-enfermidade. |
C23 |
Identificar os factores relacionados coa saúde e os problemas do entorno, para atender as persoas en situacións de
saúde e enfermidade como integrantes de unha comunidade |
C24 |
Identificar e analizar a influencia de factores internos e externos no nivel de salúde de individuos e grupos |
C25 |
Aplicar os métodos e procedementos necesarios no seu ámbito para identificar os problemas de saúde máis relevantes nunha comunidade. |
C26 |
Analizar os datos estatísticos referidos a estudos da poboación, identificando as posibles causas de problemas de saúde. |
C31 |
Realizar as técnicas e procedementos de coidados de enfermaría, establecendo unha relación terapéutica cos enfermos e familiares. |
C32 |
Seleccionar as intervencións encamiñadas a tratar ou previr os problemas derivados das desviacións de saúde. |
C51 |
Coñecer os problemas de saúde mental máis relevantes nas diferentes etapas do ciclo vital, proporcionando coidados integrais e eficaces, no ámbito da enfermaría. |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Capacidade de organización e planificación |
D3 |
Capacidade de xestión da información |
D4 |
Resolución de problemas e toma de decisións |
D5 |
Traballo en equipo, multidisciplinar e multilingüe |
D6 |
Habilidades nas relacións interpersonais |
D7 |
Razoamento crítico |
D8 |
Aprendizaxe autónomo |
D9 |
Adaptación a novas situacións. Iniciativa e espíritu emprendedor. Creatividade. |
D10 |
Motivación pola calidade |
D11 |
Sensibilidade hacia temas medioambientais |