Exame de preguntas obxectivas |
Exame tipo test con 3-4 alternativas de resposta, donde so unha delas será correcta. Cada resposta errónea descontará o 33% do valor da resposta correcta. As preguntas no contestadas non restan puntuación.
Para facer media co resto da avaliación haberá que obter unha puntuación de 5 puntos sobre 10.
Imprescindible superar cada parte de avaliación da materia para poder facer media.
|
60 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B6 B9 B12 B14 B15 B16
|
C2 C9 C13 C18 C28 C29
|
D3 D5 D8 D9
|
Avaliación dos SEMINARIOS para o alumnado que non cumpla a asistencia mínima do 90%. Criterios: 1. Proba teórico-práctica na aula de simulación de todos os procedementos traballados no aula durante o curso. Tamén se avaliará o manexo da linguaxe NANDA/NOC/NIC (40%). Para facer media co resto da avaliación haberá que obter unha puntuación de 5 puntos sobre 10. Para superar a totalidade da materia será indispensable ter superada cada unha das partes. O suspenso dalgunha parte, suporá a non superación da materia. 2ª Edición ordinaria. Os criterios para esta avalición serán os mesmos que na 1ª edición ordinaria. O alumnado examinarase da parte que non supere na 1ª edición, o tipo de proba será o mesmo. CONVOCATORIA FIN DE CARREIRA. CRITERIO DE AVALIACIÓN: 1. Exame tipo test con 3-4 alternativas de resposta, donde so unha delas será correcta. Será necesario obter un mínimo do 60% de respostas correctas para aprobar (60% de acertos = 5 puntos). Para facer media co resto da avaliación haberá que obter unha puntuación de 5 puntos sobre 10. Esta proba ten unha cualificación sobre o total da materia do 60%. 2. Proba práctica na aula de simulación. Para facer media co resto da avaliación haberá que obter unha puntuación de 5 puntos sobre 10. Esta proba ten unha cualificación sobre o total da materia do 40%. Imprescindible superar cada parte de avaliación da materia para poder facer media. Outros comentarios - As datas oficiais de exame marcadas para esta materia, nas duas edicións correspondentes, poderán consultarse na páxina web da Escola , así como no taboleiro de anuncios do centro.
- Utilizaráse a plataforma Moodle da Universidade de Vigo, para manter comunicación académica-docente, co alumnado (temario, anuncios, cualificacións, etc) para o que será necesario, que ao inicio do cuadrimestre, o alumnado revise individualmente, si está correctamente dado de alta na plataforma, para así poder utilizar este servizo.
|