Código |
Descrición |
A3 |
(CB8) Que os alumnos sexan capaces de integrar coñecementos e xestionar a complexidade e formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa unha reflexión sobre as responsabilidades sociais e éticas relacionadas coa utilización dos seus coñecementos e xuízos |
A4 |
(CB9) Que os estudantes poidan comunicar as súas conclusións e os coñecementos e as razóns que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades |
B2 |
Capacidade para a dirección de obras e instalacions de sistemas informáticos, cumprindo a normativa vixente e asegurando a calidade do servizo |
C6 |
Capacidade para asegurar, xestionar, auditar e certificar a calidade dos desenvolvementos, procesos, sistemas, servizos, aplicacións e produtos informáticos. |
C17 |
Capacidade para implantar estratexias de TI aliñadas coa estratexia da organización e os clientes, con criterios de eficiencia e calidade, respetando a regulación, estándares e modelos de boas prácticas. |
C18 |
Capacidade para implantar sistemas de xestión de servicios de TI enfocados á calidade e a eficiencia en costes a través da aplicación de códigos de boas prácticas profesionais. |
D2 |
Capacidade para a dirección de equipos e organizacións |
D4 |
Capacidade de comunicar coñecemento e conclusións a públicos especializados e non especializados, de xeito oral e escrita |
D5 |
Capacidade de traballo en equipo |
D6 |
Habilidades de relacións interpersonales |
D10 |
Orientación a a calidade e a mellora continua |
D13 |
Capacidade para integrar coñecementos e enfrontarse a complexidade de formular xuízos a partir dunha información incompleta |