Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Reforzar a capacidade de saber aplicar os coñecementos adquiridos á resolución de problemas en contextos amplos e interdisciplinarios mediante, entre outras metodoloxías, estratexias de aprendizaxe cooperativa e de aprendizaxe baseada en problemas/casos/proxectos |
A2 A5
|
B4 B5
|
C2 C8
|
D2 D5
|
Desenvolver representacións e actitudes positivas cara as diferentes linguas e culturas |
A2
|
B1
|
C13
|
D3
|
Analizar e avaliar os diferentes modelos de xestión da diversidade lingüística e cultural |
A2
|
B4
|
C2 C3
|
D5
|
Promover movementos, asociacións e entidades de educación no ocio e no tempo libre que estimulen a presenza e a participación de crianzas, mozos e mozas inmigrantes e retornados para codefinir e coconstruir un mundo de todos desde o diálogo libre de imposicións |
A3
|
B4 B5
|
C7 C13
|
D2 D3
|
Deseñar programas e/ou actividades e materiais de uso por asociacións de atención a
colectivos culturalmente diversos, para favorecer a normalización da convivencia
de diferentes culturas |
A5
|
B4 B5
|
C2 C3 C12
|
D2 D5
|
Analizar e valorar prácticas educativas innovadoras relacionadas coa normalización da
convivencia no ámbito local |
A2
|
B2
|
C12 C13
|
D2
|
Identificar os servizos socio-comunitarios e as súas actividades profesionais que se ofrecen
a inmigrantes individual ou colectivamente |
A2
|
B5
|
C7
|
D3
|
Levar a cabo actividades de planificación e avaliación de iniciativas interculturais, empregando metodoloxías que favorezan o traballo colaborativo entre alumnado, profesionais e con asociacións de inmigrantes |
A2 A3
|
B4
|
C2 C8
|
D3 D5
|
Ser capaz de valorar positivamente os sistemas culturais minoritarios, incluído o propio, que, paradóxicamente, se pode considerar minoritario no propio territorio, por baixa
autoestima e carencia dunha política de posta en valor dos valores culturais galegos e os relacionados coas colectividades xeográficamente próximas |
A2
|
B4 B5
|
C8 C9 C12
|
D3 D4
|
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos xeográficos ó seu traballo no
campo do interculturalismo |
A2
|
B1
|
C1 C3
|
D4
|
Proporcionar os recursos necesarios para potenciar a súa capacidade reflexiva e para adoptar unha actitude responsábel, respectuosa e cooperativa no traballo con persoas e grupos de inmigrantes |
A2 A3
|
B2 B5
|
C2 C9
|
D3 D5
|
Coñecer os diferentes enfoques teóricos e análises da realidade da convivencia entre colectivos con diferenzas lingüísticas e culturais |
A2
|
B1 B2
|
C1 C12
|
D2 D4 D5
|
Reflexionar sobre os contributos que a Psicoloxía Social pode ofrecer como ferramenta explicativa á hora de dar conta dos procesos que rixen a conduta interpersoal e intergrupal |
A2
|
B1 B4
|
C1 C2
|
D2
|
Contribuír á educación intercultural profundizando no coñecemento dos fenómenos
subxacentes ao desenvolvemento de prexuízos e de actitudes e comportamentos
discriminativos fronte ás persoas diferentes |
A2 A5
|
B1 B2 B5
|
C3 C12
|
D3
|
Lograr competencias para manexar eficazmente os conflitos intergrupais xurdidos no ámbito da multiculturalidade e para promover actitudes cooperativas previndo e/ou reducindo os prexuízos |
A5
|
B4
|
C3 C9 C13
|
D3 D5
|
Saber interpretar críticamente os mecanismos (latentes ou manifestos, conscientes ou inconscientes) mediante os que a cultura ou os colectivos dominantes continúan a manter minorizados a grupos lingüísticos, étnicos, socioculturais... |
A2 A5
|
B1 B5
|
C1 C9 C12
|
D2 D4
|