Guia docente 2024_25
Facultade de Educación e Traballo Social
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
 Materias
  Dificultades de Aprendizaxe na Escritura e no Cálculo
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2024_25
Materia Dificultades de Aprendizaxe na Escritura e no Cálculo Código O05M053V01201
Titulación
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
3 OB 1 2c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
Iglesias Sarmiento, Valentín
Correo-e visarmiento@uvigo.gal
Profesorado
García Sánchez, Jesús Nicasio
Iglesias Sarmiento, Valentín
Web http://http://webs.uvigo.es/masteraprendizaje/
Descrición xeral Esta materia forma parte do módulo de Formación específica en dificultades de aprendizaxe en contextos escolares. Considera que a conduta escolar de cálculo e escritura están influenciada polos procesos cognitivos que lles subxacen e, á súa vez, polas características neurofisiológicas que as soportan. En definitiva, o logro escolar e os trastornos que caracterizan á escritura e ao cálculo, poderían entenderse como alteracións da función cerebral.
Neste contexto analízanse relacións cerebro-mente-conduta e a partir dos modelos explicativos (Luria) das funcións mentais que posibilitan, dos efectos do dano sobre elas e do seu disociación ou dobre disociación, esta materia céntrase na análise das dificultades do cálculo, dos seus procesos básicos e da estrutural cerebral posibilitante; do deseño e aplicación de programas de intervención; e da avaliación da súa eficacia para a súa mellora, así como dos procesos cognitivos subxacentes e daqueles outros que regulan a súa actuación.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000