Guia docente 2024_25
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Traballo Social
 Materias
  Traballo social individual e familiar
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado Para o alumnado con modalidade presencial (avaliación continua), as actividades prácticas realizadas na aula durante o curso serán avaliadas entre 0 e 6 puntos máximo. A avaliación terá en conta o traballo na aula (2 puntos máximo) e a actividade autónoma (4 puntos máximo).
Para o alumnado non presencial (avalaiación global) esta parte será realizada e avaliada no exame da materia.
60 A1
A2
A3
A4
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
C9
C10
C13
C15
C17
C19
C23
C24
D1
D2
D3
D4
D6
D8
D9
D10
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
D23
D24
Exame de preguntas obxectivas Para o alumnado con modalidade presencial (avaliación continua) o exame final consistirá en preguntas tipo test da parte teórica (40 preguntas con 3 posibles respostas cada unha). Cada 3 respostas mal restan unha boa. A nota obtida no exame da parte teórica será o 40 % da nota total, obtendo un máximo de 4 puntos.
As notas obtidas na parte práctica e na parte teórica só farán media si en cada parte se obten unha nota igual ou superior á metade da máxima posible.
Para o alumnado con modalidade non presencial (avaliación global), que non poidan ou que opten por non asistir ás clases ou que pretendendo ser estudantes presenciais teñan máis de tres faltas na parte teórica e tres faltas na parte práctica da materia (grupos medianos), terán que demostrar -igualmente que o resto do alumnado- a adquisición das
diferentes competencias da materia. Esto farano nunha única proba no exame final o día da convocatoria oficial cun valor de ata 10 puntos. Poderán obter 4 puntos en respostas da parte téorica da materia (exame tipo test) e outros 6 puntos en respostas sobre os contidos da parte práctica.
40 A1
A2
A3
A4
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
C9
C10
C13
C15
C17
C19
C23
C24
D1
D2
D3
D4
D6
D8
D9
D10
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
D23
D24
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A planificación do proceso de ensinanza-aprendizaxe concíbese como unha avaliación continua que esixe a participación do estudantado para o desenvolvemento das actividades a realizar ao longo do curso, en especial naquelas relacionadas coa adquisición de competencias relativas ao saber facer e ao saber ser (procedimentais e actitudinais) desenvoltas nos grupos medianos. Sendo así, esixiráselle ao alumnado a súa presenza nas actividades durante o curso -verificable con listas de asistencia- non podendo faltar a máis de 3 clases teóricas (Gran grupo) e 3 clases prácticas (Grupo mediano) durante o cuadrimestre dun total de 15 clases teoricas y 15 clases practicas. Esixiráselle polo tanto un 80% de asistencia ás clases durante o cuadrimestre. Obviamente non serán consideradas “faltas de asistencia” a imposibilidade de asistir de xeito puntual por causas xustificadas: enfermedad, hospitalización, pasamento dun familiar próximo, realización dun exame noutro lugar, etc. Estas circunstancias débense certificar remitiendo á docente un xustificante de tal situación por Correo electrónico.

Esixirase que as persoas matriculadas nesta materia saiban escribir correctamente y sen faltas ortográficas (acentos gráficos e abreviaturas incluidas), que saiban ler comprensivamente, analizar e sintetizar así como resumir o lido ou escoitado nas aulas. Tamén se espera que saiban expresarse con corrección e dacordo co nivel que esixe un ciclo universitario, usando unha terminoloxía axeitada a este rexistro lingüístico. Todo isto constituirá parte da avaliación e, en todo caso, terá que reflectirse nos exercicios e no exame. O plaxio supón de inmediato o suspenso da materia.

RECUPERACIÓN 2ª OPORTUNIDADE. Como  partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxeto de avaliación na 2ª. De non ter superado a materia, ou algunha parte da mesma, as competens non adquiridos will avaliadas na 2ª oportunidade . No exame, a parte teórica e práctica desenvolverase de xeito similar que na 1ª oportunidade. Non se gardarán notas de ningunha parte da materia-teoría ou práctica- para o seguinte curso académico.  

As datas oficiais dos exámes da materia poden ser consultadas na páxina web da Facultade.

En consistencia co carácter inclusivo que caracteriza á Facultade de Educación e Traballo Social, esta guía poderá ser adaptada para atender as necesidades específicas de apoio educativo que presente o estudie adscrito ao programa PIUNE (PAT).

Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en exercicio.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000