Seminario |
Nestes seminarios realizaranse diferentes actividades:
Traballo en profundidade dun tema (monográfico).
Ampliación e relación dos contidos tratados nas sesións maxistrais.
Lectura e comentario de textos.
Visionado e comentario de material audiovisual.
Debates.
Obradoiros prácticos. |
20 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6
|
C2 C6 C15 C17
|
D1 D4 D14 D20
|
Aprendizaxe colaborativa |
Realización de procedementos de ensino que parten da organización da clase en pequenos grupos mixtos e heteroxéneos onde o alumnado traballa de forma coordinada entre si para desenvolver tarefas académicas e afondar na súa
propia aprendizaxe. |
10 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6
|
C2 C15 C17
|
D1 D4 D14 D20
|
O alumnado non asistencial: deberá falar coa profesora ao principio do curso, para acordar un plan de traballo específico.
Os criterios de avaliación serán os seguintes:
Proba tipo test: 70%.
Traballos titorados: 30%. Segunda convocatoria: As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico. Datas, horas e revisións dos exames: As publicadas na páxina web da Facultade de Educación e Traballo Social, no espazo "datas exame". En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social,
esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que
presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT). |