Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa
|
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B4
|
C1 C5
|
D8 D10 D18
|
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B4 B5
|
C4 C7
|
D1 D4 D7 D9 D10 D12
|
Desenvolver programas e proxectos no contexto familiar e escolar |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B3 B5
|
C9 C14 C15
|
D4 D7 D14
|
Utilización das TIC no ámbito de estudo e contexto profesional |
A1 A2 A3 A4
|
B2
|
|
D4 D13 D15 D18
|
Recoñecemento e respecto de a diversidade e multiculturalidade |
A5
|
|
|
D10 D14
|
Adaptación a situacións novas |
A1 A2 A3 A4
|
|
C4 C11
|
D4 D14
|
Iniciativa e espírito emprendedor |
A1 A2 A4
|
|
C1 C4 C11
|
D1 D12 D13 D14 D15 D17
|