Asumir e orientarse segundo valores de igualdade e de cidadanía democrática, e capacitar para a prevención e a mediación en casos de violencia nas súas diferentes manifestacións (simbólica, de xénero, laboral, escolar, sexual, étnica...) |
A4 A5
|
B1 B2 B3 B4
|
C1 C2 C4 C5
|
D4 D9 D10
|
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos |
A2 A3
|
B4 B5 B6
|
C4 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 C18 C19
|
D1 D5
|
Comprender a traxectoria da educación social e a configuración do seu campo e identidade profesional, a nivel comunitario, estatal, europeo e internacional |
A4 A5
|
B2
|
C2 C5 C6 C8 C17 C18 C19
|
D1 D4 D5 D9
|
Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...) |
|
|
C10
|
D4 D6 D9 D11
|
Ter capacidade para potenciar as relacións interpersoais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidariedade e empatía |
|
|
C18
|
D4 D5 D10
|