Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
B1 |
Transmitir, promover e desenvolver a cultura |
B2 |
Xerar redes sociais, contextos, procesos e recursos educativos e sociais |
B3 |
Intervir como mediador social, cultural e educativo |
B4 |
Coñecer, analizar e investigar os contextos sociais e educativos |
B5 |
Deseñar, implementar e evaluar programas e proxectos socioeducativos |
B6 |
Xestionar, dirixir, coordinar e organizar institucións e recursos socioeducativos |
C1 |
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
C2 |
Estar capacitado/a para o diagnostico e a mediación na prevención e resolución de conflitos en condicións de desigualdade e crises en comunidades socioeducativas |
C4 |
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos |
C5 |
Coñecer os fundamentos do deseño e uso dos medios, recursos e estratexias para a intervención socioeducativa e incorporalos nos diferentes ámbitos de acción socioeducativa |
C6 |
Comprender a traxectoria da educación social e a configuración do seu campo e identidade profesional, a nivel comunitario, estatal, europeo e internacional |
C7 |
Manexar con criterio métodos e estratexias de investigación cuantitativas e cualitativas, e aplicalas ás realidades socioeducativas |
C8 |
Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...) |
C9 |
Desenvolver programas e proxectos no contexto familiar e escolar |
C11 |
Organizar e administrar proxectos e servizos culturais, ambientais, de lecer e tempo libre |
C12 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención socioeducativa no ámbito do desenvolvemento comunitario e cooperación ao desenvolvemento |
C13 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención no ámbito cultural |
C19 |
Administrar, coordinar e supervisar entidades, equipamentos e grupos, en función de diferentes contextos e necesidades |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D4 |
Utilización das TIC no ámbito de estudo e contexto profesional |
D15 |
Creatividade |
D17 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
D18 |
Apertura á aprendizaxe ao longo de toda a vida |