Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao exercicio profesional da educación social. |
A2
|
|
|
|
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes en algún ámbito profesional da educación social |
A3
|
|
|
|
Que os estudantes ´sexan capaces de comunicarse co colectivo profesional da educación social e co colectivo de usuarios |
A4
|
|
|
|
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para realizar masters do ámbito social e investigacións socioeducativas |
A4
|
|
|
|
Que os estudantes aprendan a Transmitir, promover e desenvolver a cultura a nivel individual e comunitario |
|
B1
|
|
|
Que os estudantes aprendan a Xerar redes sociais, contextos, procesos e recursos educativos e sociais |
|
B2
|
|
|
Que os estudantes aprendan a mediar en situacións socioeducativas |
|
B3
|
|
|
Que os estudantes sexan capaces de diagnosticar a realidade socioeducativa na que interveñen. educativos |
|
B4
|
|
|
Que os estudanrtes reciban formación para planificar e avaliar as realidades socioeducativas que se encontran na prácitca. |
|
B5
|
|
|
que os estudantes adquiran capacidade de Xestionar, centros e recursos socioeducativos |
|
B6
|
|
|
Que os estudantes sexan capaces de diagnosticar e resolver conflictos na realidad socioeducativa |
|
|
C2
|
|
Que os estudantes sexan conscientes da traxectoria da profesión de educación social na historia recente. |
|
|
C6
|
|
Que aprendan a deseñar e levar a cabo proxectos de investigación sobre a realidade socioeducativa |
|
|
C7
|
|
Que os estudantes poidan Desenvolver programas e proxectos no contexto familiar e escolar |
|
|
C9
|
|
Que os estudantes aprendan a Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención socioeducativa |
|
|
C12
|
|
Que o estudantado sexa capaz de dirixir entidades e proxectos socioeducativos |
|
|
C19
|
|
Que o estudantado coñeza os requerimentos éticos da intervención socioeducativa e adquira hábitos de actuación acordes co código deontolóxico |
|
|
C22
|
|
Que o estudantado adquira a Capacidade de análise e síntese, e de Planificación e organización da realidade socioeducativa |
|
|
|
D1 D2
|
Que o estudantado adquira a capacidade de Xestiónar a información, con sentido crítico e autocrítico |
|
|
|
D5 D8
|
Que o estudantado adquira habilidades de liderazgo, compatible co traballo en equipo interdisciplinar e interprofesional |
|
|
|
D9 D16
|
Que estudantado asuma a identidade, e a ética profesional da educación social |
|
|
|
D19
|
Que o estudantado realice o seu labor de intervención con criterios de calidade. |
|
|
|
D20
|