Educational guide 2024_25
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Social
 Materias
  Iniciación na práctica profesional
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Que o alumnado saiba aplicar os seus coñecementos ao exercicio profesional da educación social. A2
Que o alumnado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes en algún ámbito profesional da educación social. A3
Que o alumnado sexa capaz de comunicarse co colectivo profesional da educación social e co colectivo de usuarios e usuarias. A4
Que o alumnado desenvolva aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para realizar mestrados do ámbito social e investigacións socioeducativas. A4
Que o alumnado aprenda a transmitir, promover e desenvolver a cultura a nivel individual e comunitario. B1
Que o alumnado aprenda a xerar redes sociais, contextos, procesos e recursos educativos e sociais. B2
Que o alumnado aprenda a mediar en situacións socioeducativas. B3
Que o alumnado sexa capaz de diagnosticar a realidade socioeducativa na que intervén. B4
Que o alumnado reciba formación para planificar e avaliar as realidades socioeducativas que se encontran na prática. B5
Que o alumnado adquira a capacidade de xestionar centros e recursos socioeducativos. B6
Que o alumnado sexa capaz de diagnosticar e resolver conflictos na realidad socioeducativa. C2
Que o alumnado sexa consciente da traxectoria da profesión de educación social na historia recente. C6
Que o alumnado aprenda a deseñar e levar a cabo proxectos de investigación sobre a realidade socioeducativa. C7
Que o alumnado aprenda a desenvolver programas e proxectos no contexto familiar e escolar. C9
Que o alumnado aprenda a deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención socioeducativa. C12
Que o alumnado sexa capaz de dirixir entidades e proxectos socioeducativos. C19
Que o alumnado coñeza os requerimentos éticos da intervención socioeducativa e adquira hábitos de actuación acordes co código deontolóxico. C22
Que o alumnado adquira a capacidade de análise e síntese, e de planificación e organización da realidade socioeducativa. D1
D2
Que o alumnado adquira a capacidade de xestionar a información, con sentido crítico e autocrítico. D5
D8
Que o alumnado adquira habilidades de liderado, compatibles co traballo en equipo interdisciplinar e interprofesional. D9
D16
Que o alumnado asuma a identidade e a ética profesional da educación social. D19
Que o alumnado realice a súa labor de intervención con criterios de calidade. D20
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000