2. Animación sociocultural e educación social |
A ASC, ámbito da educación social. |
4. Bases antropolóxicas, sociolóxicas e psicolóxicas da ASC. |
Bases antropolóxicas. Bases sociolóxicas. Bases psicolóxicas. |
6. Os animadores/as socioculturais: formación e profesionalización. |
Variables que inciden no proceso de profesionalización. Modelos e propostas formativas no ámbito da ASC. Regulación do mercado de traballo. |
Temario de prácticas
P1. A planificación dos procesos socioculturais. Propostas metodolóxicas.
P2. Análise da realidade. Momentos e técnicas.
P3. Obxectivos. Concepto, formulación e tipos.
P4. A organización de recursos. Orzamentos e sistemas de financiamento.
P5. Análisis de distintas subvenciones.
P6. A avaliación. Enfoques, modelos e tipos. Cara a unha proposta comprensiva.
|
- Diferencia plan, programa e proxecto.
- Apartados a ter en conta no diseño dun proxecto.
- Fases e metoloxía da análise da realidade. Importancia.
- Formulación de obxectivos.
- Recursos. Tipoloxía. Elaboración dun presuposto.
- Proposta avaliativa. |