Asumir e orientarse segundo valores de igualdade e de cidadanía democrática, e capacitar para a prevención e a mediación en casos de violencia nas súas diferentes manifestacións (simbólica, de xénero, laboral, escolar, sexual, étnica...) |
A2
|
|
C3
|
D9
|
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos |
A2
|
B4
|
C4
|
D1 D5
|
Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...) |
A4
|
B1
|
C8
|
D9
|
Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...) |
A4 A5
|
B6
|
C10 C12
|
D2
|
Asesorar na elaboración e aplicación de plans, programas, proxectos e actividades socioeducativas |
A5
|
B5
|
C20
|
D2
|
Planificación e organización |
A2
|
B6
|
C20
|
D2
|
Apertura á aprendizaxe ao longo de toda a vida |
A5
|
B1
|
C11
|
D18
|