Coñecer a natureza, paradigmas e ámbitos da investigación e intervención socioeducativa. |
A1
|
B4
|
C1 C3 C5 C6
|
D1 D4 D5 D8 D20
|
Coñecer as técnicas básicas -instrumentos, estratexias e recursos- de obtención, recollida e/ou rexistro de datos socioeducativos. |
A1
|
|
C3 C4 C5 C7
|
D1 D4 D5 D6 D7 D8 D20
|
Coñecer as técnicas básicas de codificación, xestión e análise de datos dos paquetes estatísticos SPSSW e R para organizar, representar, describir, transformar, relacionar, estimar e contrastar datos socioeducativos. |
A1 A4
|
B4
|
C4 C7
|
D1 D4 D5 D6 D7 D20
|
Ser quen de analizar e avaliar a realidade socioeducativa: ámbito natural e xeográfico, población e/ou beneficiarios, recursos dispoñibles e potenciais, necesidades, demandas educativas e posibilidades de transformación. |
A3
|
B1 B2 B3 B4 B5
|
C2 C3 C4 C12 C13 C14 C15 C20
|
D1 D4 D5 D6 D7 D8 D16 D20
|
Ser quen de aplicar as técnicas básicas -instrumentos, estratexias e recursos- de obtención, recollida e/ou rexistro de datos socioeducativos. |
A3 A4
|
B4
|
C4 C7
|
D1 D4 D5 D7 D8 D20
|
Ser quen de elaborar un informe de investigación socioeducativa no que as táboas, gráficos e estatísticas se obteñan empregando o paquete estatístico SPSS para Windows ou R e no que, ademais, se faga unha proposta de programa de intervención socioeducativa. |
A4 A5
|
B1 B2 B4 B6
|
C1 C3 C4 C6 C7 C8 C19 C20
|
D1 D4 D5 D6 D7 D8 D16 D20
|