Galego
Castellano
English
2024_25
2023_24
2022_23
2021_22
2020_21
2019_20
2018_19
2017_18
2016_17
2015_16
2014_15
2013_14
2012_13
2011_12
2010_11
2009_10
Utilidades
Educational guide 2024_25
Facultade de Educación e Traballo Social
Study programmes
Grao
Grao en Educación Infantil
Grao en Educación Primaria
Grao en Educación Social
Grao en Traballo Social
Mestrado
Máster Universitario en Desafíos das Cidades
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
Máster Universitario en Intervención Multidisciplinar na Diversidade en Contextos Educativos
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Ciencias Sociais. Xeografía e Historia
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Ciencias Experimentais. Matemáticas e Tecnoloxía
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Orientación
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Ciencias Sociais. Humanidades
Interest Information
Main website
Secretaría
Webmail
Faitic
Grado en Educación Social
Asignaturas
Educación: Teorías e instituciones educativas
Resultados previstos en la materia
galego
castellano
DATOS IDENTIFICATIVOS
2024_25
Asignatura
Educación: Teorías e instituciones educativas
Código
O05G130V01103
Titulacion
Grado en Educación Social
Descriptores
Cr.totales
Seleccione
Curso
Cuatrimestre
6
FB
1
1c
Resultados de Formación y Aprendizaje
Resultados previstos en la materia
Contenidos
Planificación
Metodologías
Atención personalizada
Evaluación
Fuentes de información
Recomendaciones
Resultados previstos en la materia
Resultados de Formación y Aprendizaje
Conocer las interrelaciones e implicaciones existentes entre los contextos educativos y los contextos sociales.
A2
A3
B1
B4
C1
D1
D3
D18
Analizar, comentar e interpretar documentos (orales, escritos, icónicos...) de carácter socioeducativo, tanto de forma individual como grupal.
A1
A2
A3
A4
B1
B4
C1
C5
D1
D3
D4
D7
D11
D18
Comprender que la educación es un proceso permanente y continuado que se desarrolla a través de medios y procesos formales, no formales e informales.
A1
A3
B1
B4
C1
C8
D1
D3
D4
D11
D18
Universidade de Vigo
| Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000