Código |
Descrición |
B1 |
Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos |
B2 |
Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro |
B3 |
Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar |
B5 |
Fomentar a convivencia na aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuir á resolución pacífica de conflitos. Estimular e valorar o esforzo, a constancia e a disciplina persoal nos estudantes |
B6 |
Coñecer a organización dos colexios de educación primaria e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. Desempeñar as funcións de titoría e de orientación cos estudantes e as súas familias, atendendo as singulares necesidades educativas dos estudantes. Asumir que o exercicio da función docente ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida |
B11 |
Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural |
C7 |
Analizar e comprender os procesos educativos no aula e fóra dela relativos ao periodo 6-12 |
C8 |
Coñecer os fundamentos da Educación Primaria |
C9 |
Analizar a práctica docente e as condicións institucionais que a enmarcan |
C21 |
Coñecer e saber exercer as funcións de titor e orientador en relación coa educación familiar no periodo 6-12 |
C22 |
Relacionar la educación con el medio, y cooperar con las familias y la comunidad |
C41 |
Valorar a relación entre matemáticas e ciencias como un dos alicerces do pensamento científico |
C43 |
Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación
|
C44 |
Adquirir formación literaria e coñecer a literatura infantil |
C45 |
Coñecer o currículo escolar das linguas e a literatura
|
C46 |
Falar, ler e escribir correcta e adecuadamente nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma correspondente |
C48 |
Fomentar a lectura e animar a escribir |
C49 |
Coñecer as dificultades para a aprendizaxe das linguas oficiais de estudantes doutras linguas |
C53 |
Comprender os principios que contribúen á formación cultural, persoal e social desde as artes |
C54 |
Coñecer o currículo escolar da educación artística, nos seus aspectos plástico, audiovisual e musical |
C57 |
Comprender os principios que contribúen á formación cultural, persoal e social desde a educación física |
C65 |
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Capacidade de organización e planificación |
D3 |
Comunicación oral e escrita na lingua materna |
D6 |
Capacidade de xestión da información |
D7 |
Resolución de problemas |
D8 |
Toma de decisións |
D9 |
Traballo en equipo |
D15 |
Compromiso ético |
D16 |
Aprendizaxe autónoma |