Aprendizaxe baseado en proxectos |
Realización e defensa dun informe acerca da identificación, prevención e tratamento dun caso de dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo. |
40 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B4 B5 B6 B7 B10 B12
|
C4 C6 C8 C11 C13 C15 C16 C17 C20 C23 C38 C39 C46 C47 C48 C61 C62 C63 C64 C67
|
D1 D2 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17
|
Os alumnos/as que non acudan regularmente ás clases deberán entregar os proxectos na data límite correspondente á do
exame oficial que figura na páxina web da Facultade de Ciencias da Educación. Así mesmo, tanto para o alumnado asistente
como non asistente para superar a materia será obrigatorio superar, coa metade da puntuación máxima a alcanzar en cada
caso, as metodoloxías de avaliación especificadas. Os estudantes que non adquiran as competencias da materia, terán unha segunda oportunidade en xullo na data
establecida e publicada na Web da Facultade de Educación e Traballo Social. As partes da materia superadas na primeira oportunidade non serán obxecto de avaliación na segunda oportunidade, considerándose polo tanto como aprobadas nese curso académico.
En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo Social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT) Para as materias que forman parte do curso ponte, debería incluirse unha referencia específica para ter en consideración a especificidade e experiencia profesional deste colectivo: “Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en exercicio”.
|