Exame de preguntas obxectivas |
Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamiento de elementos...). Os alumnos seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. |
35 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B11
|
C1 C2 C4 C5 C6 C7 C9 C10 C13 C15 C16 C17 C18 C19 C20 C21 C22 C23 C24 C29 C32 C33 C34 C45 C49 C53 C54 C55 C56 C60 C61 C62 C63 C67
|
|
Traballo |
O estudante presenta o resultado obtido na elaboración dun documento sobre a temática da materia, na preparación de seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias, etc. Pódese levar a cabo de xeito individual ou en grupo, de forma oral ou escrita. |
15 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B11
|
C1 C2 C4 C5 C6 C7 C9 C10 C13 C15 C16 C17 C18 C19 C20 C21 C22 C23 C24 C29 C32 C33 C34 C45 C49 C53 C54 C55 C56 C60 C61 C62 C63 C67
|
D1 D2 D3 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21 D22
|
Práctica de laboratorio |
Probas para a avaliación que inclúen actividades, problemas ou exercicios prácticos a resolver. Os alumnos deben dar resposta á actividade suscitada, aplicando os coñecementos teóricos e prácticos da materia. |
25 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B11
|
C1 C2 C4 C5 C6 C7 C9 C10 C13 C15 C16 C17 C18 C19 C20 C21 C22 C23 C24 C29 C32 C33 C34 C45 C49 C53 C54 C55 C56 C60 C61 C62 C63 C67
|
D1 D2 D3 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21 D22
|
Simulación ou Role Playing |
Ferramenta baseada na simulación escénica de situacións que se poden producir na realidade. |
25 |
A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B11
|
C1 C2 C4 C5 C6 C7 C9 C13 C19 C21 C22 C23 C24 C29 C45 C49 C53 C54 C55 C56 C60 C61 C62 C63
|
D1 D2 D3 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21 D22
|
Para os alumnos non asistentes ou que non alcancen o 80% das asistencias, o exame terá o valor do 60% e a presentación de traballos o 40%. Ademais realizarán un exame de tipo práctico que permita comprobar la adquisición das competencias prácticas. Para superar a materia é requisito indespensable alcanzar o 50% en cada criterio de avaliación. As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico Data do exame: Consultar a web da facultade . En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender as necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT). Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para educadores en exercicio que acrediten un horario incompatible coas clases presenciais; en todo caso, garantizando a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase unha carpeta específica na plataforma Moovi na que se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para este alumnado. |