2. Coñecer estratexias didácticas para desenvolver os contidos matemáticos do currículo: representacións numéricas, nocións espaciais e xeométricas, nocións sobre magnitudes, e para o desenvolvemento do pensamento matemático.
|
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C33 C34 C41
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D10 D12 D13 D15 D16 D17 D19 D20 D21
|
4. Adquirir capacidade crítica para analizar as directrices oficiais, en especial os currícula de matemáticas, e para adaptarse a novas situacións.
|
|
B1 B2 B5 B6 B8 B9 B10 B12
|
C33 C34
|
D1 D2 D6 D8 D10 D12 D13 D14 D15 D16 D18 D20 D21
|
6. Saber utilizar o xogo como principal recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos.
|
|
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B11
|
C33 C34 C41 C55
|
D2 D5 D7 D8 D11 D13 D15 D16 D17 D19 D20 D21
|
8. Asumir a necesidade de desenvolvemento profesional continuo, mediante a autoavaliación da propia práctica e a investigación.
|
|
B1 B7 B9 B11 B12
|
C33 C34
|
D1 D2 D6 D8 D9 D10 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D18 D19 D20 D21
|