Código |
Descrición |
A4 |
Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado. |
B1 |
Coñecer os obxectivos, contidos curriculares e criterios de avaliación da educación infantil |
B3 |
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade que atendan ás singulares necesidades educativas do estudantado, á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos |
B4 |
Fomentar a convivencia na aula e fóra dela e abordar a resolución pacífica de conflitos. Saber observar sistematicamente contextos de aprendizaxe e convivencia e saber reflexionar sobre eles |
B6 |
Coñecer a evolución da linguaxe na primeira infancia, saber identificar posibles disfuncións e velar pola súa correcta evolución. Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e multilingües. Expresarse oralmente e por escrito e dominar o uso de diferentes técnicas de expresión |
B9 |
Coñecer a organización das escolas de educación infantil e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. Asumir que o exercicio da función docente debe perfeccionarse e adaptarse aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida |
B11 |
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela no estudantado. |
B12 |
Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación infantil e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos |
C4 |
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas. |
C6 |
Coñecer a dimensión pedagóxica da interacción cos iguais e os adultos e saber promover a participación en actividades colectivas, o traballo cooperativo e o esforzo individual. |
C7 |
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfunciones cognitivas e as relacionadas coa atención. |
C8 |
Saber informar a outros profesionais especialistas para abordar a colaboración do centro e da docente na atención ás necesidades educativas especiais que se susciten |
C9 |
Adquirir recursos para favorecer a integración educativa de estudantes con dificultades. |
C10 |
Crear e manter lazos de comunicación coas familias para incidir eficazmente no proceso educativo. |
C19 |
Comprender que a dinámica diaria en educación infantil é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexible no exercicio da función docente. |
C21 |
Saber traballar en equipo con outros profesionais de dentro e fóra do centro na atención a cada estudante, así como na planificación das secuencias de aprendizaxe e na organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do periodo 0-3 e do periodo 3-6. |
C22 |
Atender as necesidades dos estudantes e transmitir seguridade, tranquilidade e afecto. |
C30 |
Participar na elaboración e seguimiento de proxectos educativos de educación infantil no marco de proxectos de centro e en colaboración co territorio e con outros profesionais e axentes sociais. |
C32 |
Valorar a relación persoal con cada estudante e a súa familia como factor de calidade da educación. |
D2 |
Capacidade de organización e planificación |
D3 |
Comunicación oral e escrita |
D5 |
Coñecemento de informática |
D6 |
Capacidade de xestión da información |
D7 |
Resolución de problemas |
D8 |
Toma de decisións |
D9 |
Traballo en equipo |
D10 |
Traballo nun contexto internacional |
D11 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
D12 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade |
D13 |
Razoamento crítico |
D14 |
Compromiso ético |
D15 |
Aprendizaxe autónoma |
D16 |
Adaptación a novas situacións |
D17 |
Creatividade |
D18 |
Liderado |
D19 |
Coñecemento doutras culturas e costumes |
D21 |
Motivación pola calidade |
D22 |
Sensibilidade por temas ambientais |