2. Comprende e sabe interpretar os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación. |
A1 A2
|
B1 B2
|
C28
|
D7 D13 D15 D16
|
4. Coñece, respecta e promove a diversidade lingüística e cultural de España e de Europa, e é capaz de contribuír á planificación e xestión críticas de tal diversidade. |
A1 A2 A4
|
B11
|
C48
|
D7 D12 D16
|
7. Mellora as destrezas básicas de lectura, escritura e especialmente da comunicación oral, en canto compoñentes esenciais, ao lado do cálculo, das competencias clave e ferramientas precisas para reforzar a educación e o rendemento do profesorado. |
A4
|
B11
|
C43 C44 C46 C49
|
D3 D15
|
9. Comprende o paso da oralidade á escritura e coñece e sabe usar os diferentes rexistros e usos da lingua |
|
B6
|
C43 C44 C46 C49
|
D3 D15
|
11. É quen de interpretar e de construír textos sobre temas de certa complexidade desde o respecto ás normas de xénero de discurso, de tipos de texto e desde as esixencias de claridade, de coherencia, den cohesión e cunha elocutio axeitada aol contexto. |
A4
|
B6 B11
|
C43 C44 C51
|
D1 D7 D13 D15 D16
|
13. Coñece e aplica creativamente os conceptos básicos de análise literaria aos xéneros máis utilizados na educación infantil. |
A2 A3
|
B11
|
C28 C46 C51
|
D7 D13 D15
|