Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidad e que atendan
a a igualdade de xénero, a equidad e ao respecto aos dereitos humanos que
conformen os valores da formación cidadá. |
A3
|
B7
|
C29
|
D9
|
Coñecemento dos procesos da creación e da produción artística.
Coñecemento dos modos de investigación nas artes.
Capacidade para aplicar os coñecementos técnicos e dos procedementos para o desenvolvemento
da práctica artística.
Capacidade para a organización dun sistema creativo innovador.
Capacidade para a presentación e exposición de proxectos artísticos.
Capacidade para a elaboración de textos relacionados co traballo realizado sobre
unha cuestión artística.
Capacidade para buscar, analizar e incorporar recursos desde outros ámbitos e aplicalo
logo aos ámbitos artísticos e da creatividade.
Capacidade para elaborar un anteproyecto que se poida concretar logo nun
proxecto no aula.
Capacidade para contextualizar o traballo realizado, dando a razón do fundamento dos
principios do mesmo.
Capacidade para documentar o traballo realizado, saber investigar nas fontes e
saber aplicalo ao traballo de propia creación.
Capacidade para a análise e a avaliación de proxectos, así como saber extrapolarlo a ámbitos
das artes. |
A1
|
B7
|
C25 C34 C41 C53 C57 C59 C60
|
D9 D17
|
Deseñar, planificar e evaluar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto
individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. |
A3 A5
|
B2 B7
|
C29 C58
|
D17
|