Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1.Comprender textos escritos redactados nunha lingua de uso habitual e cotián ou relacionada co traballo. |
|
B6
|
C41 C42 C43 C44 C46 C47 C48 C50 C51 C52
|
D1 D3 D4 D5 D6 D13 D15 D19
|
2.Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben enlazados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal. |
|
B3
|
C29 C42 C43 C44 C46 C47 C50 C52
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D22
|
3.Comprender as ideas principais do discurso falado cando este é claro e normal e trátanse asuntos cotiáns dos ámbitos persoal e educacional. |
|
|
C22 C43 C44 C46 C49 C52 C54
|
D3 D4 D15 D19 D22
|
4. Poder participar espontáneamente nunha conversación que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo familia, afeccións, o fogar e a súa contorna, etc.) |
|
B8 B10
|
C22 C43 C44 C46 C49 C52
|
D3 D4 D16 D19 D20 D22
|
5.Saber enlazar frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións. |
|
|
C22 C43 C44 C46 C49 C52
|
D3 D4 D9 D11 D12 D16 D20
|
6.Poder abordar oralmente en inglés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil. |
|
B1 B5
|
C22 C43 C44 C46 C49 C52
|
D3 D4 D12
|
7.Poder explicar e xustificar brevemente as súas opinións e proxectos. |
|
|
C22 C29 C43 C44 C46 C49 C52 C59 C65 C66
|
D3 D4 D9 D11 D12 D16 D20
|
8.Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións. |
|
B7
|
C22 C43 C44 C46 C49 C51 C52 C57
|
D3 D4 D12 D13 D16 D20
|
9.Desenvolver a competencia comunicativa necesaria para abordar en inglés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil. |
|
B1 B5
|
C22 C43 C44 C45 C46 C49 C52 C55 C62
|
D3 D4 D12
|
10. Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo, favorecendo a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe. |
|
|
C5 C6 C22 C29 C30 C55 C59 C60 C63 C64
|
D9 D13 D14 D15 D16 D20
|
11. Coñecer formas e medios para continuar e enriquecer a súa propia formación cultural e lingüística. |
|
B1 B9 B11 B12
|
C6 C8 C13 C21 C28 C29 C30 C41 C45 C47 C51 C56 C61 C63 C64
|
D3 D4 D6 D7 D8 D10 D16 D17 D18 D20 D21
|
12. Desenvolver certas actitudes afectivas desexables na aprendizaxe dunha L.E. como, por exemplo, solidariedade e cooperación cos demais, interese e tolerancia cara ao diferente, seguridade na propia competencia lingüística, e unha visión da L.E. como medio de comunicación real e non meramente unha asignatura máis. |
|
B2 B3 B4 B5
|
C5 C6 C22 C28 C29 C40 C43 C44 C47 C59 C60
|
D4 D9 D11 D12 D14 D19
|