Resolución de problemas e/ou exercicios |
Proba na que o alumnado debe solucionar unha
serie de problemas e/ou exercicios nun
tempo/condicións establecido/as polo profesor.
Deste xeito, o alumno/a debe aplicar os coñecementos que adquiriu. A aplicación desta técnica pode ser presencial ou non presencial.
Pódense empregar diferentes ferramentas para
aplicar esta técnica como, por exemplo, chat,
correo, foro, audioconferencia,
videoconferencia, etc. |
30 |
|
B2 B10
|
C7 C8 C9 C16 C18 C19 C60
|
D1 D2 D7
|
Cartafol/dossier |
Compilación da información sobre os traballos feitos durante o seu periodo de formación |
10 |
|
B8
|
C7 C8 C9 C16 C17 C18
|
D1 D2 D7
|
A avaliación dos traballos prácticos realizarase mediante a utilización da ferramenta E-rubrica. Para superar a materia é necesario ter unha nota mínima de 5 na parte teórica e 5 nos traballos. O alumnado non asistente terá que entregar todos os traballos prácticos, realizar o exame tipo test e un exame do traballo de aula. As actividades non superadas durante o cuadrimestre poderán ser recuperadas na convocatoria de xullo, manténdose as puntuacións previamente conseguidas. Ver datas dos exames na páxina web da Facultade. En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo sosial, esta guía podera ser ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT) . Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en exercicio.
|