Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1.Coñecer a evolución histórica da familia, os diferentes tipos de familias, de estilos de vida e educación no contexto familiar. |
A1
|
|
C10 C11 C14
|
D1 D12 D19
|
2. Coñecer e desempeñar a función titorial e orientadora en relación coa educación familiar no período de 0-6 anos e coordinando a acción educativa referida ao seu grupo de alumnos. |
A2
|
B10
|
C11 C24
|
D2 D8 D16 D17 D21
|
1. Planificar, desenvolver e avaliar o proceso de ensino e aprendizaxe, potenciando procesos educativos que faciliten a adquisición das competencias propias dos respectivos ensinos, atendendo ao nivel e formación previa dos estudantes, así como a orientación dos mesmos, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro.
2. Buscar, obter, procesar e comunicar información (oral, impresa, audiovisual, dixital ou multimedia), transformala en coñecemento e aplicala aos procesos de ensino e aprendizaxe nas materias propias da especialización cursadas.
3. Deseñar e desenvolver metodoloxías didácticas, tanto grupais como personalizadas, adaptadas á diversidade do estudantado.
4. Adquirir estratexias para estimular o esforzo do estudantado e promover a súa capacidade para aprender en por si, e con outros, e desenvolver habilidades de pensamento e de decisión que faciliten a autonomía, a confianza e iniciativas persoais.
5. Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula e dominar destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar a aprendizaxe e a convivencia na aula e abordar problemas de disciplina e resolución de conflitos.
6. Transformar os currículos en programas de actividades e de traballo.
7. Adquirir criterios de selección e elaboración de materiais educativos.
8. Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas do estudantado.
9. Integrar a formación en comunicación audiovisual-multimedia no proceso de ensino/aprendizaxe.
10. Coñecer estratexias e procedementos de avaliación e entender a avaliación como un procedemento de regulación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo.
11. Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada.
12. Xestionar de forma excelente o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñibles, establecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros lóxicos na toma de decisións.
13. Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativas e pluridisciplinares. |
|
|
|
|
3. Crear e manter lazos de comunicación coas familias para incidir eficazmente no proceso educativo |
A4
|
B10
|
C1 C10
|
D3 D8 D18
|
4. Relacionar a educación co medio e cooperar coas familias e a comunidade |
A3
|
|
C1 C40 C66
|
D11 D16 D19
|
5.Diseñar estratexias de apoio as familias para evitar problemáticas de desarraigo e abandono escolar |
A5
|
|
C11
|
D7 D8 D12 D17
|
6. Mostrar habilidades sociais para entender as familias e facerse entender por elas. |
|
B10
|
C10
|
D11 D12 D17
|
7. Promover e colabourar en accions dentro e fora da escola, organizadas polas familias, concellos e outras institucions con incidencia na formación ciudadan. |
|
|
C40 C66
|
D6 D9 D12
|
8. Analizar e incorporar de forma crítica as cuestions máis relevantes da sociedade actual
que afectan a educación familiar e escolar con respecto aos cambios nas relacions
de xénero e intergeneracionais, a multiculturalidade e interculturalidad, discriminación e
inclusión social e desenrrolo sostible. |
A3
|
|
C13
|
D1 D7 D12 D13
|
9. Promover a integración da familia e a comunidade aos programas de educación
especial. |
|
|
|
D6 D8 D12
|
10. Abordar e resolver problemas de disciplina na aula e conflictos na familia promovendo o traballo cooperativo e o traballo e o esforzo individuais. |
|
B4
|
C32 C60
|
D1 D7 D8 D9 D15
|