Traballo tutelado |
Asistencia, polo menos a un 40% para non ser considerado/a estudante non asistente, e participación activa nas actividades de aula. Cada traballo terá os seus criterios específicos de avaliación que serán explicados na aula e subidos a Moovi. |
20 |
A1 A2 A3 A4
|
B1 B3 B4 B5 B7 B9 B11 B12
|
C1 C3 C5 C6 C10 C12 C13 C14 C19 C20 C21 C22 C23 C24 C25 C26 C27 C28 C29 C30 C31 C32 C41 C44 C59 C60 C61 C62 C63 C64 C66
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D21
|
Resolución de problemas de forma autónoma |
O persoal docente proporá traballos sobre contidos específicos que aporten actualidade/reflexión crítica ás temáticas traballadas nas clases. Trátase, mediante o traballo persoal e reflexivo, de afondar nos eidos da labor educativa que máis valor teñen no seu quefacer profesional futuro. Cada traballo terá os seus criterios específicos de avaliación que serán explicados na aula e subidos a Moovi. |
20 |
A1 A2 A3 A4
|
B4 B7 B11
|
C5 C6 C13 C19 C23 C25 C29 C44 C62 C66
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D21
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
Proba B. Proba que incluirá unha única pregunta aberta sobre un tema. O alumnado debera desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta argumentada. |
20 |
A1 A2
|
B1 B9 B12
|
C1 C14 C19 C26 C31 C44
|
D1 D3 D7 D9 D13 D21
|
A cualificación final da disciplina resultará da integración das distintas notas. Deberán ser superadas todas as partes para poder obter unha calificación positiva. O/a alumno/a que non realice todas as actividades de avaliación obterá una cualificación final de SUSPENSO.
De non superar a materia, as competencias non adquiridas serán avaliadas na convocatoria de xullo. No caso de superar algunha das partes da materia conservarase a cualificación para o mesmo curso académico, debendo superar unicamente as probas nas que non se obtivera a cualificación mínima esixida. As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso.
O alumnado non asistente debe comunicar esta condición ao profesorado ao inicio do cuadrimestre. A súa avaliación consisitirá nun exame escrito final de toda a materia e a entrega duns traballos sobre temáticas específicas presentes nos contidos.
Será considerado alumnado non asistente aquel que non asista polo menos ao 40% das sesións presenciais (horas A, B e C).
En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza á Facultade de Educación e Traballo Social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE-PAT.
As datas dos exames, así como as aulas onde se celebren, pódense consultar na web da Facultade no espazo 'datas exames'.
|