Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
2.Coñecer a lexislación que regula as escolas de educación infantil e a súa estrutura e os modelos de organización do espazo en educación primaria. |
A3
|
|
C27 C31 C64
|
D1 D2 D3 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D16 D17 D18 D21
|
3. Comprender que a dinámica diaria en educación infantil é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexible no exercicio da función docente. |
A3 A5
|
B1 B2 B9 B10 B11
|
C20 C21 C59
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D16 D17 D21
|
4. Valorar a importancia da estabilidade e a regularidade na contorna escolar, os horarios e os estados de ánimo do profesorado como factores que contribúen ao progreso harmónico e integral dos estudantes. |
A2 A5
|
B1 B2
|
C20 C21 C29 C66
|
D1 D2 D3 D6 D7 D8 D9 D11 D13 D16 D18
|
5. Planificación das secuencias de aprendizaxe e organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo. |
A1
|
B1 B2
|
C21 C31 C59
|
D1 D2 D3 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D17 D22
|
6. Saber traballar en equipo con outros profesionais e colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e da contorna co fin de planificar secuencias de aprendizaxe e organizar situacións de traballo na aula e no espazo de xogo identificando as peculiaridades do período de 0-3 anos e de 3-6 anos. |
A1
|
B1 B2
|
C21 C29 C59
|
D1 D2 D3 D6 D7 D8 D9 D11 D13 D14 D17 D18 D20
|
7. Ter unha imaxe realista de se mesmo, actuar conforme ás propias conviccións, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións. |
A2
|
B1 B2
|
C32 C59 C66
|
D1 D2 D3 D6 D7 D8 D9 D13 D15 D20 D21
|
8. Tomar conciencia da complexidade dos procesos educativos en xeral e os procesos de ensino aprendizaxe nas etapas obrigatorias do sistema educativo. |
A1
|
B1 B2
|
C27 C31 C66
|
D1 D2 D3 D6 D7 D8 D9 D13 D21
|
9. Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar os espazos, materiais e tempos en función de diferentes modelos didácticos e das características e necesidades do alumnado. |
A1
|
B1 B2
|
C20 C21 C31
|
D1 D2 D3 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D15 D16 D17 D20
|
10. Coñecer experiencias internacionais e exemplos de experiencias innovadoras en educación infantil e aplicalas na aula. |
A1
|
B1
|
C12 C21 C27 C30 C31 C66
|
D1 D2 D3 D4 D6 D7 D8 D9 D13 D19 D20 D21
|
11. Participar na definición de proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de control de calidade. |
A1
|
B1 B2
|
C8 C20 C21 C26 C30 C31 C32
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21 D22
|