Traballo tutelado |
Na avaliación dos traballos e proxectos de aula poderanse ter en conta os seguintes criterios:
1º.- Aspectos formais
2º.- Calidade de/os traballos
3º.- Exposición oral, se é o caso e resposta ás preguntas plantexadas.
|
30 |
A1 A2 A3 A5
|
B1 B2 B9 B10 B11
|
C8 C12 C20 C21 C26 C27 C29 C30 C31 C32 C59 C64 C66
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21 D22
|
Exame de preguntas obxectivas |
Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). Os alumnos seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. |
40 |
A1 A2 A3 A5
|
B1 B2 B9 B10 B11
|
C8 C12 C20 C21 C26 C27 C29 C30 C31 C32 C59 C64 C66
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21 D22
|
A nota final da materia ten dúas compoñentes: - A/s puntuación/s obtidas pola asistencia aos grupos GG, GM y GT y os traballos realizados nos GT poden supoñer ata un 60% da cualificación.
- A cualificación obtida na PROBA TIPO TEST (exame), que no seu conxunto supón como máximo un 40% da mesma. É necesario obter unha nota mínima de 3.8 sobre 10 para poder superar a materia.
Con independencia da súa asistencia ou non ás clases, o alumnado gozará de condicións equivalentes de avaliación. Ver convocatorias de exames na páxina web da facultade. As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerando, polo tanto, como aprobadas ese curso académico. En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a
Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para
atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado
adscrito ao programa PIUNE (PAT). |