Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado |
B3 |
Obter as habilidades necesarias para rexistrar, analizar e interpretar a información relevante de índole xeográfica e histórica. |
B5 |
Valorar as necesidades e problemas da sociedade e as aportacións (en termos de contribución efectiva) xeradas dende os ámbitos xeográfico-históricos, tendo en conta a necesaria igualdade social e entre sexos, a discapacidade e a educación para a paz |
B6 |
Aplicalas no contexto do futuro académico e/ou profesional; e crear as bases para futuros estudos de postgrao, especializados e/ou multi-disciplinares |
C1 |
Coñecemento das claves e desenvolvemento do ámbito da Xeografía física |
C12 |
Conciencia crítica da relación entre os acontecementos e procesos actuais e o pasado |
C22 |
Coñecemento da historia universal |
C23 |
Capacidade de identificar e utilizar apropiadamente fontes de información para a investigación histórica |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Aplicación dos coñecementos |
D3 |
Capacidade de organización e planificación |
D4 |
Comunicación oral e escrita no idioma propio |