Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B1 |
Comprender os procesos que se desenvolven en diversas escalas espazo-temporais e en diversos contextos socio-culturais. |
B3 |
Obter as habilidades necesarias para rexistrar, analizar e interpretar a información relevante de índole xeográfica e histórica. |
C1 |
Coñecemento das claves e desenvolvemento do ámbito da Xeografía física |
C3 |
Coñecemento das claves e desenvolvemento dos espazos xeográficos, (aspectos físicos, humanos, económicos) na súa dinámica socio-territorial |
C6 |
Coñecemento e aplicación dos principais métodos e técnicas de investigación xeográfica |
C8 |
Desenvolvemento e aplicación dos procedementos de traballo de campo |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D4 |
Comunicación oral e escrita no idioma propio |
D8 |
Compromiso ético e responsabilidade social |
D11 |
Capacidade de aprendizaxe autónoma |
D15 |
Sensibilidade a temas ambientais. |