Resolución de problemas |
Teranse en conta os coñecementos operativos adquiridos nas sesións prácticas da aula, así como a capacidade de interpretación e representación gráfica da información.
Con iso, o alumno dará conta dos seguintes resultados de aprendizaxe:
- Coñecemento e capacitación para a selección, manexo e tratamento da información e datos xeográficos nun contexto disciplinar e *multi-disciplinar.
- Habilidade para a realización de traballo, utilizando técnicas de carácter cualitativo e cuantitativo, e posta en valor para a diversidade e benestar social. |
10 |
A1 A3 A5
|
B3
|
C6 C7
|
D1 D4 D5 D11
|
Traballo tutelado |
O alumnado realizará o traballo en grupo. Un traballo que se basará na recollida de documentación, traballo de campo, tratamento de datos y comentario dos mesmos (inclúe avaliación do uso autónomo das TICs).
Os resultados de aprendizaxe avaliados son:
-Habilidade para a realización de traballo, utilizando técnicas de carácter cualitativo e cuantitativo.
-A comprensión dos fenómenos xeográficos como manifestación de relacións complexas entre variables físicas, humanas e socio económicas. |
40 |
A1 A3 A5
|
B3
|
C3 C6 C7 C8
|
D1 D4 D5 D9 D11
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
O alumnado realizará un comentario razoado, de análise e interpretación dos aspectos relacionados coa temática teórica da Xeografía Humana. As cuestións plantexadas requiren una resposta estruturada e reflexiva.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son:
-Coñecemento dos conceptos fundamentais da Xeografía Física, a Xeografía Humana e a Análise Xeográfica, integrados no proceso do desenvolvemento do campo disciplinar da Xeografía;
-Toma de conciencia sobre as aportacións da ciencia xeográfica no ámbito académico e social, manifestada a través dun razoamento crítico que incida en aspectos ambientais e culturais.
-Comprensión dos fenómenos xeográficos como manifestación de relacións complexas entre variables físicas, humanas e socio-económicas. |
40 |
A1 A3
|
B2
|
C2 C4
|
D1 D4 D7 D15
|
Observación sistemática |
Participación activa do alumnado nas sesións e actividades propostas como docente, tendo en conta a avaliación continua do traballo autónomo na aula, no campo e na plataforma de teledocencia.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son:
-Toma de conciencia sobre as aportacións da ciencia xeográfica no ámbito académico e social, manifestada a través dun razoamento crítico que incida en aspectos ambientais e culturais. |
10 |
A1 A3 A5
|
B3
|
C3 C6 C7 C8
|
D1 D4 D5 D9 D11
|
A avaliación por seguimento continuado/observación sistemática
correspóndese có estudo de casos e prácticas Tics. Para superar a materia o alumno deberá levar a cabo os estudos de
casos e prácticas con Tics que se lle indiquen, ademáis de obter polo menos
unha calificación de 5.0 puntos na proba mixta. De non ser así, poderá acudir a
unha segunda oportunidade, para a cal se lle manterán as calificacións dos
estudos de casos e prácticas con Tics. Os alumnos teñen opción de escoller entre a avaliación continua e a global no prazo dun mes dende o inicio das aulas. Aqueles alumnos que non se acollan á avaliación continua, serán avaliados dos contidos do programa da materia mediante
unha proba escrita que suporá o 70% da nota final, e un traballo obrigatorio que representará un 30% desta. Advírtese que, se fose detectado fraude mediante
plaxio ou copia en calquera das actividades avaliables, a materia será
calificada con 0.0 puntos na convocatoria correspondente, ao marxe doutras
calificacións obtidas |