Informar e asesorar ás familias sobre diversas técnicas e estratexias favorecedoras da
convivencia e da resolución pacífica de conflitos |
|
B15
|
C12
|
D1
|
Coñecer e analizar diversos plans e proxectos relacionados coa convivencia escolar que
forman parte do proxecto educativo de centro, participando na súa definición e
desenvolvemento. |
|
B8 B9
|
C9
|
D1
|
Adquirir e poñer en práctica diversas estratexias e habilidades que permitan unha
intervención axeitada para a resolución de problemas de convivencia no contexto escolar:
habilidades de pensamiento e de decisión, habilidades sociais, dinámica de grupos, xestión
democrática de normas, aprendizaxe cooperativo, mediación, negociación, educación
emocional, educación en valores, etc |
|
B7 B8 B9 B10 B15
|
C8 C12 C30
|
D1
|
Deseñar e realizar actividades formais e non formais que favorezan a aprendizaxe e as
aportacións dos estudantes, nun bó clima escolar. |
|
B7 B8 B9 B10 B15
|
C21
|
D3
|