Dada a evolución incerta e impredecible da alerta de saúde causada pola COVID-19, a Universidad establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións da propia institución o determinen de acordo con criterios de seguridade, saude e responsabilidade e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou no totalmente presencial. Estas medidas xa planificadas garantizan, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da ensinanza de unha manera máis áxil e efectiva ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla anticipación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta estandarizada e institucionalizada das guías docentes.
=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
As metodoloxías docentes serán as mesmas
*Metodoloxías docentes que se modifican:
Non se modifica a dinámica propia das metodoloxías de ensinanza, agás o seu modo de execución, según o tipo de escenario
*Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías):
Realizarase a atención virtualmente.
*Modificacións (se procede) dos contenidos a impartir:
Non hai cambios nos contidos a impartir.
*Bibliografía adicional para facilitar a auto-aprendizaxe:
A bibliografía adicional será proporcionado ao longo do desenvolvemento da materia.
=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
* Probas xa realizadas
De ser el caso manteríanse
*Probas pendentes que se manteñen:
Manteríanse todas as probas, atendendo aos cambios que requiera un novo escenario.
*Probas que se modifican:
Ningunha, agás o seu formato.
*Novas probas:
Ningunha agás o seu formato. |