Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B3 |
Obter as habilidades necesarias para rexistrar, analizar e interpretar a información relevante de índole xeográfica e histórica |
B6 |
Aplicalas no contexto do futuro académico e/ou profesional; e crear as bases para futuros estudos de postgrao, especializados e/ou multi-disciplinares |
C5 |
Integración das dimensións espacial e temporal na explicación dos procesos territoriais |
C6 |
Coñecemento e aplicación dos principais métodos e técnicas de investigación xeográfica |
C7 |
Uso correcto da información xeográfica como instrumento de interpretación dos sistemas territoriais |
C9 |
Capacidade de análise e interpretación das paisaxes |
C11 |
Coñecemento e desenvolvemento de habilidades no ámbito da ordenación e planificación territorial |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Aplicación dos coñecementos |
D4 |
Comunicación oral e escrita no idioma propio |
D5 |
Capacidade de xestión da información e o coñecemento |
D7 |
Capacidade de razoamento crítico |
D14 |
Motivación pola calidade |
D15 |
Sensibilidade a temas ambientais. |
D16 |
Coñecemento doutras culturas |