Educational guide 2024_25
Facultade de Comercio
Grao en Comercio
 Materias
  Investigación de mercados
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2024_25
Materia Investigación de mercados Código V06G270V01802
Titulación
Grao en Comercio
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OP 4 2c
Lingua de impartición
#EnglishFriendly
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Organización de empresas e márketing
Coordinador/a
Cabanelas Lorenzo, Pablo
Correo-e pcabanelas@uvigo.es
Profesorado
Cabanelas Lorenzo, Pablo
Web http://faitic.uvigo.es
Descrición xeral Materia optativa de último curso do grao en comercio. Ten como principal obxectivo axudar ao estudante a comprender por que é necesario desenvolver unha investigación de mercados nos procesos de toma de decisións corporativos, en particular na Dirección de Mercadotecnia.
Ademais analizaremos como executar este tipo de investigación: métodos, fontes, técnicas de recollida de información, sistemas de análises e interpretación de datos.
Materia do programa English Friendly. Os/ as estudantes internacionais poderán solicitar ao profesorado: a) materiais e referencias bibliografías para o seguimento da materia en inglés, b) atender as titorías en inglés, c) probas e avaliacións en inglés.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000