Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
Mellorar o coñecemento da lingua instrumental co fin de obter unha competencia lingüística e comunicativa na lingua obxecto de estudo. |
|
C2 |
Desenvolver as habilidades de comprensión e expresión oral. |
|
C3 |
Desenvolver o sentido de conciencia lingüística do primeiro idioma estranxeiro como un sistema, dos seus mecanismos e formas de expresión. |
|
C4 |
Desenvolver as nocións fundamentais de vocabulario en temas básicos e expandir estes coñecementos a temas máis complexos, fomentando a aplicación práctica do vocabulario á lectura e redacción de textos, así como á comprensión e expresión oral. |
|
C5 |
Fomentar a capacidade de desenvolvemento da lingua en uso e a aplicación práctica dos coñecementos co propósito de englobar as destrezas de comprensión e expresión escrita e oral na comunicación. |
|
C6 |
Sentar as bases para o desenvolvemento da comprensión e expresión oral e a correcta expresión gramatical. |
|
C7 |
Desenvolver a capacidade crítica respecto ás diferentes aproximacións textuais e as súas implicacións. |
|
C8 |
Mellorar a compresión lectora en rexistros formais e semiformais, entender a organización do texto e deducir o significado polo contexto. |
|
C9 |
Incrementar a destreza de expresión escrita nunha variedade de temas e unila á expresión oral. |
|
C10 |
Acrecentar habilidades de comprensión e expresión oral tanto para información específica como para información xeral. |
|
C11 |
Fomentar a capacidade de expresión da lingua a través do traballo en equipo. |
|
C12 |
Dominar a dimensión social da lingua e saber como utilizala en función do contexto. |
|
C13 |
Desenvolver a capacidade de organización e planificación da lingua oral e escrita tomando como base os coñecementos gramaticais. |
|
C14 |
Sentar as bases e desenvolver as habilidades de comprensión e expresión oral. |
|
C15 |
Sentar as bases do repertorio léxico básico do segundo idioma estranxeiro e expandir estes coñecementos a outras terminoloxías máis complexas. |
|
C16 |
Desenvolver as nocións gramaticais básicas e expandir estes coñecementos a estruturas máis complexas. |
|
C17 |
Fomentar a capacidade de desenvolvemento da lingua en uso e a aplicación práctica dos coñecementos gramaticais, léxicos e fraseolóxicos. |
|
C18 |
Sentar as bases e desenvolver a comprensión e expresión oral e a correcta expresión gramatical. |
|
C19 |
Sentar as bases e desenvolver a comprensión dos aspectos fundamentais socio-culturais e de civilización dos países nos que se fala o segundo idioma estranxeiro. |
|
C20 |
Mostrar un coñecemento medio-alto do segundo idioma como lingua estranxeira, o que inclúe as perspectivas lingüística, comunicativa e de civilización. |
|
C21 |
Mostrar a capacidade de contrastar aspectos léxicos, fraseolóxicos e gramaticais do segundo idioma estranxeiro co propio. |
|
C22 |
Mostrar a capacidade de contrastar aspectos de civilización propios das xentes que falan o segundo idioma estranxeiro e alleos. |
|
C23 |
Desenvolver a capacidade crítica respecto ás diferentes aproximacións de estudo e a súa posta en práctica. |
|
C24 |
Sentar as bases e desenvolver a comprensión dos aspectos históricos e socio-culturais básicos dos grandes momentos da literatura expresada no segundo idioma estranxeiro. |
|
C25 |
Coñecer os principais movementos, épocas e tendencias na historia da literatura do segundo idioma moderno nos seus diferentes ámbitos xeográficos e culturais. |
|
C26 |
Saber comentar e contextualizar obras e autoras/es seleccionados da literatura do segundo idioma estranxeiro nos seus diferentes ámbitos xeográficos. |
|
C27 |
Mostrar un coñecemento básico dos principais movementos, épocas e tendencias na historia da literatura do segundo idioma moderno nos seus diferentes ámbitos xeográficos e culturais e das/dos principais autoras/es que a protagonizan. |
|
C28 |
Desenvolver a capacidade de comentar e contextualizar obras e autores seleccionados da literatura do segundo idioma estranxeiro nos seus diferentes ámbitos xeográficos. |
|
C29 |
Desenvolver o sentido de conciencia lingüística do terceiro idioma estranxeiro como un sistema, dos seus mecanismos e formas de expresión. |
|
C30 |
Sentar as bases das habilidades de comprensión e expresión oral e escrita. |
|
C31 |
Coñecer as bases do repertorio léxico básico do terceiro idioma estranxeiro e expandir estes coñecementos a outras terminoloxías máis complexas. |
|
C32 |
Coñecer a gramática básica e fomentar a capacidade de desenvolvemento da lingua en uso e a aplicación práctica dos coñecementos gramaticais , léxicos e fraseolóxicos. |
|
C33 |
Coñecer os aspectos fundamentais socio-culturais e de civilización dos países nos que se fala o terceiro idioma estranxeiro. |
|
C34 |
Mostrar un coñecemento básico-medio do terceiro idioma como lingua estranxeira, o que inclúe a perspectiva lingüística, comunicativa e de cultura e civilización. |
|
C35 |
Desenvolver e mostrar a capacidade de contrastar aspectos léxicos, fraseolóxicos e gramaticais do terceiro idioma estranxeiro co propio. |
|
C36 |
Desenvolver e mostrar a capacidade de contrastar aspectos de civilización propios da xente que fala o terceiro idioma estranxeiro e alleos. |
|
C37 |
Adquirir coñecementos sobre a capacidade lingüística humana e as linguas do mundo. |
|
C38 |
Coñecer as ferramentas conceptuais e analíticas que ofrece a Lingüística para o estudo e descrición das linguas. |
|
C39 |
Adquirir coñecementos sobre as aplicacións da lingüística. |
|
C40 |
Desenvolver a capacidade para entender lecturas introductorias. |
|
C41 |
Ser competente para distinguir os contidos esenciais dos accesorios. |
|
C42 |
Ser competente para resolver exercicios de carácter básico. |
|
C43 |
Desenvolver a capacidade de traballar con datos de linguas descoñecidas, nun nivel básico. |
|
C44 |
Desenvolver a habilidade de trasladar as ferramentas e problemas tratados ás linguas de especialización do alumnado. |
|
C45 |
Adquirir os fundamentos teóricos e aplicados da lingüística computacional. |
|
C46 |
Coñecer os recursos, ferramentas e aplicacións das Tecnoloxías da Lingua. |
|
C47 |
Adquirir os coñecementos necesarios para a comprensión, desenvolvemento, avaliación e aproveitamento destes recursos. |
|
C48 |
Manexar adecuadamente os recursos lingüístico-computacionais dispoñibles, especialmente os orientados á investigación lingüística e filolóxica, e á docencia das linguas impartidas no Grao. |
|
C49 |
Analizar e avaliar os recursos, ferramentas e aplicacións da Tecnoloxía da Lingua. |
|
C50 |
Resolver problemas de lingüística computacional e elaborar traballos académicos de calidade. |
|
C51 |
Adquirir interese polas linguas, a lingüística aplicada e polas aplicacións da lingüística da informática. |
|
C52 |
Desenvolver unha actitude crítica informada con respecto ás tecnoloxías lingüísticas e ao seu papel na sociedade da información. |
|
C53 |
Fundamentar con coñecementos teóricos unha adecuada, coherente e correcta expresión oral e escrita na lingua española e galega. |
|
C54 |
Analizar e valorar criticamente exemplos de expresión oral e escrita. |
|
C55 |
Desenvolver autonomía para producir e corrixir diversos tipos de textos orais e escritos, utilizando adecuadamente os recursos da lingua española e galega. |
|
C56 |
Facilitar a aprendizaxe da lingua estranxeira desde a perspectiva da súa utilidade profesional. |
|
C57 |
Mellorar a competencia comunicativa centrándose no ámbito académico e profesional. |
|
C58 |
Adquirir as ferramentas necesarias para dominar o coñecemento da área específica do obxecto de estudo. |
|
C59 |
Afianzar os aspectos propios das linguas de especialidade. |
|
C60 |
Desenvolver os coñecementos léxicos, sintácticos, fraseolóxicos, estilísticos e comunicativos das linguas para fins específicos. |
|
C61 |
Familiarizarse coa metodoloxía da aprendizaxe utilizada na análise das linguas profesionais e académicas. |
|
C62 |
Adentrarse nos trazos característicos dos distintos tipos de linguaxes de especialidade. |
|
C63 |
Desenvolver os mecanismos necesarios para a difusión oral da aprendizaxe e ensino das linguas de especialidade. |
|
C64 |
Afianzar o interese das linguas de especialidade na sociedade do coñecemento e a información. |
|
C65 |
Adentrarse na didáctica das linguas de especialidade. |
|
C66 |
Ser capaces de reflexionar sobre a ontoloxía e función da literatura. |
|
C67 |
Saber apreciar a diferenza estética. |
|
C68 |
Saber relacionar os textos literarios co seu contexto. |
|
C69 |
Comentar textos literarios diversos relacionándoos co xénero a que correspondan e sabendo xustificar esa adscrición. |
|
C70 |
Comentar textos literarios en función de diversas orientacións metodolóxicas. |
|
C71 |
Ser capaces de ler textos de teoría da Literatura de orientacións teóricas diversas situándoos na que lles corresponda. |
|
C72 |
Ser capaces de expor oralmente de forma sintética a súa comprensión dos textos, literarios ou teóricos. |
|
C73 |
Ser capaces de apuntalos por escrito. |
|
C74 |
Coñecer os principios constitucionais dos países do primeiro idioma estranxeiro. |
|
C75 |
Coñecer os períodos máis importantes da historia política dos países do primeiro idioma estranxeiro. |
|
C76 |
Coñecer os períodos máis importantes da historia económica dos países do primeiro idioma estranxeiro. |
|
C77 |
Coñecer as principais características da historia social dos países do primeiro idioma estranxeiro. |
|
C78 |
Coñecer as principais características da historia cultural dos países do primeiro idioma estranxeiro. |
|
C79 |
Desenvolver a capacidade de comprender as claves interpretativas da evolución histórica dos países do primeiro idioma estranxeiro. |
|
C80 |
Desenvolver a capacidade de recoñecer as achegas dos países do primeiro idioma estranxeiro á historia universal. |
|
C81 |
Adquirir a habilidade de recoñecer a evolución diferenciada dos diferentes países do primeiro idioma estranxeiro. |
|
C82 |
Adquirir a habilidade de interpretar as características dos sistemas constitucionais dos países do primeiro idioma estranxeiro. |
|
C83 |
Adquirir os fundamentos teóricos do sistema fonolóxico do primeiro idioma estranxeiro a través dunha variante estandarizada previamente seleccionada. |
|
C84 |
Coñecer as técnicas lóxicas da análise fonolóxico e as teorías fundamentais que as sosteñen. |
|
C85 |
Adquirir os coñecementos necesarios para a análise de datos fonéticos e a explicación dos procesos fonéticos e fonolóxicos do primeiro idioma estranxeiro. |
|
C86 |
Resolver exercicios, problemas e traballos de fonética e fonoloxía do primeiro idioma estranxeiro. |
|
C87 |
Recoñecer auditivamente e reproducir oralmente sons e palabras invididuais, enunciados, e textos breves no primeiro idioma estranxeiro seguindo un modelo de pronuncia estándar. |
|
C88 |
Adquirir os mecanismos necesarios para detectar por unha/o mesma/o os erros propios de pronuncia e poder corrixilos. |
|
C89 |
Perfeccionar a pronuncia de primeiro idioma estranxeiro e mellorar a comunicación oral cos falantes nativos do primeiro idioma estranxeiro. |
|
C90 |
Adquirir os fundamentos teóricos e aplicados da morfoloxía nas principais paradigmas de explicación lingüística. |
|
C91 |
Adquirir os fundamentos teóricos e aplicados da sintaxe nas principais paradigmas de explicación lingúística. |
|
C92 |
Adquirir os coñecementos necesarios para a análise morfosintáctica das cadeas lingüísticas en primeiro idioma estranxeiro. |
|
C93 |
Enfrontarse a problemas, exercicios e traballos académicos de morfosintaxe. |
|
C94 |
Desenvolver unha actitude crítica informada con respecto á morfosintaxe dentro dun concepto de ciencia da linguaxe. |
|
C95 |
Coñecer os principios e mecanismos do cambio léxico, semántico, fonolóxico, morfolóxico e sintáctico. |
|
C96 |
Ser capaz de identificar e analizar as variables (internas e externas) que poidan afectar o uso dunha lingua e provocar un cambio lingüístico. |
|
C97 |
Adquirir coñecementos imprescindibles para explicar os cambios máis significativos sufridos polo léxico, ortografía, fonoloxía, morfoloxía e sintaxe do primeiro idioma estranxeiro desde as súas orixes ata a actualidade. |
|
C98 |
Adquirir as ferramentas metodolóxicas básicas para a análise lingüística de textos de diferentes etapas históricas do primeiro idioma estranxeiro. |
|
C99 |
Manexar adecuadamente e explotar con aproveitamento os recursos dispoñibles para o estudo e análise do primeiro idioma estranxeiro: cursos na rede, exercicios con autocorreción na rede, dicionarios históricos e etimolóxicos en papel, en CD-ROM e na web, concordancias, corpora históricos, paquetes estatísticos, manuscritos dixitalizados en liña, etc. |
|
C100 |
Avaliar e analizar datos históricos sendo consciente das limitacións do material histórico e os problemas que leva a súa interpretación. |
|
C101 |
Resolver problemas de lingüística histórica e elaborar traballos académicos de calidade. |
|
C102 |
Adquirir interese pola historia das linguas e os principios universais de cambio lingüístico e a súa importancia á hora de explicar (as aparentes irregularidades de) os idiomas modernos. |
|
C103 |
Entender que o cambio lingüístico é un fenómeno continuo (e non suma de diversos estadios sincrónicos) e inevitable non un síntoma de corrupción ou dexeneración da lingua que o sofre. |
|
C104 |
Comprender a relación existente entre variación sincrónica e cambio diacrónico. |
|
C105 |
Comprender a interacción existente entre lingua, historia e sociedade. |
|
C106 |
Coñecer os principios e mecanismos do cambio léxico, semántico, fonolóxico, morfolóxico e sintáctico. |
|
C107 |
Adquirir os coñecementos imprescindibles para explicar os cambios máis significativos sufridos polo léxico, ortografía, fonoloxía, morfoloxía, e sintaxe do primeiro idioma estranxeiro desde as súas orixes ata a actualidade. |
|
C108 |
Comprender os mecanismos que subxacen á aprendizaxe das linguas estranxeiras. |
|
C109 |
Adquirir factores internos e externos que interveñen na aprendizaxe propias dunha terceira lingua. |
|
C110 |
Comprender os mecanismos de interacción existentes entre a primeira, segunda e terceira lingua. |
|
C111 |
Aplicar os coñecementos adquiridos á realidade social e entender o papel da adquisición de linguas do mundo actual. |
|
C112 |
Desenvolver a capacidade crítica necesaria para discernir os falsos conceptos existentes na aprendizaxe de linguas. |
|
C113 |
Fomentar a capacidade de comunicación a través das linguas. |
|
C114 |
Adquirir as nocións de multilingüismo e plurilingüismo e a súa aplicación á diversidade cultural. |
|
C115 |
Comprender a diversidade lingüística, as linguas en contacto e as características distintivas do bo aprendiz de linguas. |
|
C116 |
Desenvolver a aprendizaxe de linguas dentro dos diferentes contextos sociais e culturais. |
|
C117 |
Adquirir fundamentos teóricos da pragmática, semántica e da análise do discurso oral nas principais paradigmas de explicación lingüística. |
|
C118 |
Identificar, entender e describir as unidades de análise semántico, pragmático e do discurso oral das mínimas ás máis complexas. |
|
C119 |
Dominar as técnicas e métodos de análises tanto semántico, pragmático como do discurso oral. |
|
C120 |
Deducir regras e características propias a cada texto a nivel semántico, pragmático e do discurso oral. |
|
C121 |
Reflexionar sobre os distintos significados dos anunciados en contextos específicos e sobre os elementos que participan no seu signicado. |
|
C122 |
Reflexionar sobre a organización e estructuración do discurso oral tanto a nivel entonativo como interaccional. |
|
C123 |
Perfeccionar a expresión da oralidad a nivel entonativo. |
|
C124 |
Comprender os conceptos fundamentais da sociolingüística teórica e aplicada ao primeiro idioma estranxeiro. |
|
C125 |
Coñecer as perspectivas e aproximacións que intregan a disciplina sociolingüística. |
|
C126 |
Familiarizarse cos trazos distintivos das variedades máis estendidas do idioma estranxeiro. |
|
C127 |
Coñecer as pautas de variación máis significativas no primeiro idioma estranxeiro relacionadas con factores sociais tales como a clase social, a idade ou o sexo. |
|
C128 |
Adquirir os coñecementos imprescindibles para analizar, interpretar, avaliar criticamente textos de distintas variedades (xeográficas, sociais, estilísticas) do primeiro idioma estranxeiro. |
|
C129 |
Ser capaz de identificar un dialecto do primeiro idioma estranxeiro a partir dun texto e describir algunhas das súas características sintácticas e morfolóxicas. |
|
C130 |
Ser capaz de identificar diferenzas lingüísticas en producións de individuos de diferente status social, sexo, idade, contexto de interacción, etc. |
|
C131 |
Considerar a utilidade da teoría sociolingüística para a solución de problemas do mundo real (ex: a sociolingüística forense) |
|
C132 |
Comprender os mecanismos da análise textual na súa vertente escrita e oral. |
|
C133 |
Adquirir as ferramentas necesarias para levar a cabo a análise. |
|
C134 |
Familiarizarse coas características de distintos xéneros e contextos. |
|
C135 |
Aplicar os coñecementos adquiridos á realidade social e profesional. |
|
C136 |
Desenvolver a capacidade crítica necesaria para analizar e comprender distintos tipos de mensaxe. |
|
C137 |
Fomentar a comunicación intercultural a través do dominio de diferentes técnicas de expresión. |
|
C138 |
Afianzar los conocimientos de la lengua oral y escrita en contextos lingüísticos complejos. |
|
C139 |
Fomentar a comprensión e expresión oral e escrita dentro dos diferentes contextos sociais e culturais. |
|
C140 |
Adquirir a práctica necesaria a nivel oral e escrito para desenvolverse no seu futuro profesional. |
|
C141 |
Familiarizarse con distintos rexistros e graos de dificultade. |
|
C142 |
Coñecer e comprender as/os principais autoras/es e textos da literatura escrita no primeiro idioma estranxeiro nos seus diferentes ámbitos xeográficos, sociais e culturais, distinguindo os principais movementos, épocas e tendencias. |
|
C143 |
Analizar, interpretar e comentar as obras literarias seleccionadas, establecendo o marco no que se xeraron e analizando, a partir do texto, os trazos sociais ideolóxicos, históricos e culturais das obras. |
|
C144 |
Visibilizar e pór en valor as achegas feitas polas mulleres á literatura escrita no primeiro idioma estranxeiro nos seus diferentes ámbitos xeográficos, sociais e culturais. |
|
C145 |
Identificar o papel desempeñado polas expresións literarias nas relacións entre grupos dominantes e/ou minoritarios. |
|
C146 |
Coñecer e comprender os procesos relacionados coa creación de textos literarios no primeiro idioma estranxeiro de diversos xéneros e procedentes de diversas tradicións. |
|
C147 |
Desenvolver o sentido de conciencia lingüística do segundo idioma estranxeiro como un sistema, dos seus mecanismos e formas de expresión. |
|
C148 |
Desenvolver a capacidade de comprender a xeopolítica dos países do primeiro idioma estranxeiro no contexto do mundo actual. |
|
C149 |
Familiarizarse coas características de aprendizaxe propias dunha terceira lingua. |
|
C150 |
Recoñecer no texto as convencións especiais que operan no ámbito da comunicación literaria. O alumnado ha de identificar e interpretar os elementos propios dun texto literario ( tema, acción, personaxes, punto de vista. etc) |
|
C151 |
Manexar a terminoloxía básica do primeiro idioma estranxeiro empregada no comentario de textos literarios en relación cos xéneros literarios, as figuras de dicción, os trazos estilísticos, os elementos narrativos, etc. |
|
C152 |
Coñecer as tendencias actuais da teoría e crítica literaria, aplicando algúns dos enfoques críticos actuais á análise de textos literarios no primeiro idioma estranxeiro. |
|
C153 |
Adquirir un sólido método de análise literaria que transcienda a mera aproximación subxectiva e intuitiva dos textos. |
|
C154 |
Planificar, estruturar e desenvolver ensaios escritos e presentacións orais no primeiro idioma estranxeiro, formulando hipótese, utilizando unha metodoloxía apropiada para transmitir ideas de maneira eficaz e válida, seguindo as convencións académicas e empregando evidencias suficientes que corroboren os razoamentos expostos. |
|
C155 |
Participar en debates e actividades de grupo, desenvolvendo un pensamento autónomo e crítico, realizando contrastes críticos e respectuosos con outros axentes da aula, e mostrando actitudes de tolerancia cara á diversidade social e cultural nos países da primeira lingua estranxeira, de defensa de dereitos fundamentais, de principios de igualdade e valores democráticos. |
|
C156 |
Identificar as principais achegas teóricas nos distintos ámbitos xeográficos, sociais e culturais da literatura do primeiro idioma estranxeiro, desde unha perspectiva que teña en consideración os valores democráticos, de igualdade social, de xénero, de raza e orientación sexual, así como dunha cultura e paz. |
|
C157 |
Sintetizar, relacionar e describir as literaturas da primeira lingua estranxeira mediante o estudo dun certo número de autoras/es e textos provenientes de distintos ámbitos culturais e sociais, períodos, xéneros e movementos. |
|
C158 |
Describir e analizar os trazos, temas, estilos e símbolos que se utilicen nos textos literarios que sexan obxectivo de estudo, relacionando estas características co contexto en que se inscribe a produción e recepción dos mesmos. |
|
C159 |
Construír argumentos sólidos sobre os temas e textos a estudar, seguindo as convencións académicas, empregando evidencias suficientes que corroboren os razoamentos expostos, facendo uso dos recursos máis apropiados, e expresando oralmente e por escrito esa reflexión crítica. |
|
C160 |
Participar en debates e actividades en grupo, desenvolvendo un pensamento autónomo e crítico, realizando contrastes críticos e respectuosos con outros axentes da aula, e mostrando actividades de tolerancia e valores democráticos. |
|
C161 |
Coñecer as principais achegas teóricas sobre os vínculos existentes entre literatura e sociedade, como se representa unha sociedade no universo do literario en canto a concepto, terminoloxía, tipoloxía, aspectos históricos, características principais, metodoloxía(s) de interpretación e calquera outra cuestión especificada no programa correspondente. |
|
C162 |
Comprender, analizar e comparar textos (literarios, históricos, culturais, políticos, visuais) representativos de tal relación e reflexionar sobre a interacción co contexto histórico , social e cultural no que se inscribe a súa produción e recepción. |
|
C163 |
Formular razoamentos críticos derivados da análise dos textos insertos nun contexto social que conduzan á adquisición dun método básico de análise socioliterario que transcienda a mera aproximación intuitiva aos textos obxecto de estudo. |
|
C164 |
Localizar, seleccionar, organizar e avaliar información relevante relacionada co concepto social elixido e cos textos a analizar máis profundamente, recorrendo a fontes bibliográficas ou recursos electrónicos. |
|
C165 |
Relacionar textos literarios e outras expresións culturais e artísticas, como pode ser o cinema, a música ou a arte coa realidade sociocultural na que se producen. |
|
C166 |
Reflexionar e valorar a idea que o alumnado ten sobre outras sociedades e culturas diferentes da occidental e sensibilizarlles na apreciación de tal diversidade sociolóxica. |
|
C167 |
Coñecer os conceptos teóricos de de as teorías do xénero nos ámbitos anglófonos: feminismos, estudos da masculinidade, estudos queer. |
|
C168 |
Desenvolver a percepción crítica da literatura desde o punto de vista do xénero. |
|
C169 |
Comprender os referentes teóricos, históricos e culturais que subxacen na cultura androcéntrica. |
|
C170 |
Identificar as principais achegas literarias desde unha perspectiva de xénero en ámbitos anglófonos. |
|
C171 |
Ser competente para transmitir unha cultura non androcéntrica. |
|
C172 |
Identificar situacións de desigualdade de xénero nos textos. |
|
C173 |
Ser competente para sensibilizar á poboación en relación con problemas específicos de xénero. |
|
C174 |
Ser competente para realizar estudos sistemáticos da literatura desde a perspectiva de xénero. |
|
C175 |
Ser competente para contribuír a unha sociedade máis igualitaria desde o punto de vista de xénero. |
|
C176 |
Describir e analizar os trazos literarios, temas, estilos e símbolos principais utilizados nas obras literarias dunha determinada época histórica ou dun determinado movemento estético ou cultural, relacionando estas características co contexto en que se inscriba a produción e recepción da obra. |
|
C177 |
Relacionar as obras literarias e culturais que sexan obxecto de estudo coas teorías críticas e os movementos literarios e culturais que contribúan á comprensión da obra. |
|
C178 |
Formular razoamentos críticos derivados da análise das obras literarias e culturais obxecto de estudo, empregando para iso terminoloxía, fontes e recursos especializados, e proporcionando evidencias críticas e textuais que avalen devanditos argumentos. |
|
C179 |
Aplicar técnicas de análise literaria a textos representativos de distintos xéneros como poden ser a poesía, teatro ou narrativa. |
|
C180 |
Estender os coñecementos das tácticas de análise literaria á peculiaridade narrativa do discurso fílmico, televisual e radiofónico. |
|
C181 |
Recoñecer as novas tendencias nos diversos movementos literarios e culturais. |
|
C182 |
Relacionar textos literarios e outras expresións culturais e artísticas, como pode ser o cinema ou a arte, entre si e coa realidade sociopolítica na que se producen. |
|
C183 |
Visibilizar e valorar as achegas feitas polas mulleres á literatura e cultura producida no primeiro idioma estranxeiro nos seus diferentes ámbitos xeográficos e culturais. |
|
C184 |
Identificar o papel desempeñado polas expresións artísticas e culturais nas relacións entre grupos dominantes e/ou minoritarios. |
|
C185 |
Mostrar coñecementos sobre outras culturas e expresións artísticas e sensibilizar ás persoas da contorna na apreciación da diversidade, interculturalidad e multiculturalidad. |
|
C186 |
Desenvolver un pensamento independente e crítico, así como actitudes de respecto e tolerancia cara a outras opinións e puntos de vista, e cara á diversidade social e cultural. |
|
C187 |
Identificar as principais achegas teóricas sobre as relacións entre a literatura e outros modos de expresión artística: en canto a concepto, terminoloxía, tipoloxía, aspectos históricos, características principais, metodoloxía(s) de interpretación e calquera outra cuestión específicada no programa correspondente. |
|
C188 |
Describir, analizar e comparar textos (literarios, visuais, fílmicos, etc.) representativos de tal relación e reflexionar sobre a interacción co contexto histórico, social e cultural en que se inscribe a súa produción e recepción. |
|
C189 |
Formular razoamentos críticos derivados da análise das obras artísticas analizadas que conduza á adquisición dun método sólido de análise literaria-artística que transcenda a mera aproximación subxectiva e intuitiva aos textos obxecto de estudo. |
|
C190 |
Participar en debates e actividades en grupo, desenvolvendo un pensamento autónomo e crítico, realizando contrastes críticos e respectuosos con outros axentes da aula, e mostrando actividades de tolerancia e valores democráticos. |
|
C191 |
Planificar, estruturar e desenvolver ensaios escritos e presentacións orais en inglés, formulando hipótese, utilizando unha metodoloxía apropiada para transmitir ideas de maneira eficaz e válida, seguindo as convencións académicas e empregando evidencias suficientes que corroboren os razoamentos expostos. |
|
C192 |
Localizar, seleccionar, organizar e avaliar información relevante relacionada co tipo de representación artística escollida e cos textos a analizar máis profundamente, recorrendo a fontes bibliográficas ou recursos electrónicos. |
|
C193 |
Identificar as principais achegas teóricas sobre os movementos literarios e culturais obxecto de estudo en canto a concepto, terminoloxía, tipoloxía, aspectos históricos, características principais, metodoloxía(s) de interpretación e calquera outra cuestión especificada no programa correspondente. |
|
C194 |
Describir, analizar e comparar textos representativos de tales movementos e reflexionar sobre a interacción co contexto histórico, social e cultural en que se inscribe a súa produción e recepción. |
|
C195 |
Formular razoamentos críticos derivados da análise das obras literarias e artísticas analizadas que conduza á adquisición dun método sólido de análise literaria-artística que transcienda a mera aproximación subxectiva e intuitiva aos textos obxecto de estudo. |
|
C196 |
Participar en debates e actividades en grupo, desenvolvendo un pensamento autónomo e crítico, realizando contrastes críticos e respectuosos con outros axentes da aula, e mostrando actitudes de tolerancia cara á diversidade social e cultural nos países de fala inglesa, de defensa de dereitos fundamentais, de principios de igualdade e de valores democráticos. |
|
C197 |
Planificar, estruturar e desenvolver ensaios escritos e presentacións orais en inglés, formulando hipótese, utilizando unha metodoloxía apropiada para transmitir ideas de maneira eficaz e válida, seguindo as convencións académicas e empregando evidencias suficientes que corroboren os razoamentos expostos. |
|
C198 |
Localizar, seleccionar, organizar e avaliar información relevante relacionada co xénero(s) escollido(s) e cos textos a analizar máis profundamente, recorrendo a fontes bibliográficas ou recursos electrónicos. |
|
C199 |
Identificar as principais achegas teóricos sobre o xénero(s) ou modo(s) literario(s) a estudar: en canto a concepto, terminoloxía, tipoloxía, aspectos históricos, características principais, metodoloxía(s) de interpretación e calquera outra cuestión especificada no programa correspondente. |
|
C200 |
Describir e analizar textos representativos tal(es) xénero(s) ou modo(s), relacionalos con outros textos do mesmo xénero ou doutros, e reflexionar sobre a interacción co contexto histórico, social e cultural en que se inscribe a súa produción e recepción. |
|
C201 |
Participar en debates e actividades en grupo, desenvolvendo un pensamento autónomo e crítico, realizando contrastes críticos e respectuosos con outros axentes da aula, e mostrando actitudes de tolerancia cara á diversidade social e cultural nos países de fala inglesa, de defensa de dereitos fundamentais, de principios de igualdade e de valores democráticos. |
|
C202 |
Planificar, estruturar e desenvolver ensaios escritos e presentacións orais en inglés, formulando hipótese, utilizando unha metodoloxía apropiada para transmitir ideas de maneira eficaz e válida, seguindo as convencións académicas e empregando evidencias suficientes que corroboren os razoamentos expostos. |
|
C203 |
Localizar, seleccionar, organizar e avaliar información relevante relacionada co xénero(s) escollido(s) e cos textos a analizar máis profundamente, recorrendo a fontes bibliográficas ou recursos electrónicos. |
Sinale D
|
Código |
Competencias |