2. A axencia de publicidade. Como se compón unha campaña publicitaria. Características, técnicas, medios e recursos. |
- Clasificación da publicidade. Os medios de comunicación como soporte publicitario. Principais características.
- Importancia dos medios de comunicación en España, penetración e investimento publicitario. A publicidade como sector económico.
- A importancia da planificación de medios. A medición das audiencias dos soportes publicitarios.
|
4. Achegamento á historia da publicidade en Galicia
Top 10 da publicidade nacional e internacional dos últimos 20 anos. Principais técnicas empregadas.
|
|
6. A publicidade dixital dentro do plan de marketing.
Do marketing “tradicional” ao marketing dixital. Como se idea unha campaña publicitaria para medios dixitais.
|
Estratexias e principais características.
- Clasificación da publicidade en internet: principais formatos e soportes.
- Publicidade dixital e medios de comunicación.
- Publicidade e redes sociais. |
8. Publicidade e opinión pública no ámbito dixital. Top10 da publicidade dixital nacional e internacional dos últimos anos.
|
|