Traballo tutelado |
Texto ou documento elaborado sobre o tema asignado de TFM que debe redactarse seguindo unhas normas establecidas de estilo e lonxitude. Permite avaliar as habilidades, os coñecementos e, en menor medida, as actitudes do alumno/a. |
70 |
A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B2 B4 B6
|
C11
|
D1 D4 D5 D6
|
Será necesario obter polo menos o 50% da calificación para superar a materia.
No caso de que
o alumno non consiga aprobar a materia na convocatoria
ordinaria, terá dereito a unha segunda oportunidade de avaliación (convocatoria
extraordinaria) nas datas establecidas para ese efecto pola Comisión
Académica de Máster. A avaliación da convocatoria extraordinaria realizarase
en modalidade a distancia, e nela o alumno terá a oportunidade de volver entregar a memoria do seu traballo e realizar (mediante videoconferencia) a
presentación de leste, sendo o peso de cada actividade na nota final, e o
mínimo requirido para superar a materia os indicados anteriormente para a
convocatoria ordinaria.
En caso
de outorgar unha cualificación final de suspenso, o tribunal de avaliación
achegará un informe coas recomendacións oportunas ao estudante e aos
directores para a mellora do traballo nunha posterior avaliación
COMPROMISO ÉTICO: Tal como indica a normativa vixente, o TFM debe ser un traballo individual e orixinal. Debido a isto, no poderán presentarse traballos realizados por terceiros, ou con un contido que reproduzca directamente, nuhna porcentaxe significativa, traballos realizados por terceiros ou polo propio estudante en calquera outra materia de calquera titulación ou universidade. Espérase que o alumnado teña un comportamento ético axeitado, comprometéndose a actuar con honestidade. En base ao artigo 42.1 do Regulamento sobre a avaliación, a calificación e a calidade da docencia e do proceso de aprendizaxe do estudiantado da Universidade de Vigo, o emprego de procedementos fraudulentos nas probas de avaliación, así como a cooperación neles implicará a calificación de cero (suspenso) na acta da convocatoria correspondente, con independencia do valor que sobre a calificación global tivese a proba en cuestión e sen perxuicio das posibles consecuencias de índole disciplinaria que puidesen producirse .
No
caso de que exista algunha diferencia entre as guías en galego/español/inglés
relacionada coa avaliación prevalecerá sempre o indicado na guía docente en
español. |