Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias
Código
P04G190V01502
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores
Cr.totais
Sinale
Curso
Cuadrimestre
6
OB
3
1c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento
Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
López de Aguileta Clemente, Carmen
Correo-e
caguileta@uvigo.es
Profesorado
López de Aguileta Clemente, Carmen
Rodríguez Nieto, José Octavio
Web
Descrición xeral
No contexto actual, dominado por profundos cambios sociais e tecnolóxicos, e unha contorna *hiper-*fragmentado, no que cada vez é máis complexo chegar ao consumidor de maneira masiva e relevante faise máis necesario que nunca coñecer o comportamento dos consumidores.
O ámbito publicitario non escapa a esta realidade e para iso conta con diversas fontes, ferramentas, metodoloxías, técnicas, ..., que o mercado pon á súa disposición e que lle axudan no seu traballo.
Esta materia pretende achegar ao alumnado ao coñecemento das principais fontes, ferramentas, e técnicas utilizadas polo mercado ao longo das diferentes etapas do proceso publicitario.
Especialmente importante é profundar no coñecemento dos medios publicitarios, as súas características e a súa relación coa audiencia, xa que esta información permite ao profesional afrontar e desenvolver o seu traballo diario.