Comprender que a dinámica diaria en Educación Infantil é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexibles no exercicio da función docente. |
|
B2 B3 B5 B10
|
C8 C10 C20
|
D1 D2
|
Ter unha imaxe realista de si mesmo, actuar conforme ás propias conviccións, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións. |
|
B12
|
|
D1 D2
|
Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar os espazos, materiais e tempos, en función dos diferentes modelos didácticos e das características e peculiaridades do alumnado. |
|
B1 B2 B3 B9 B11
|
C8 C10
|
D1 D2
|
Participar na definición do proxecto educativo e na actividade xeral do centro, atendendo os criterios de control de calidade. |
|
B1 B9
|
C21 C26 C29 C30
|
D1 D2 D3
|